Kattebilleder i marts

De er sindsyge i øjeblikket. Hende her var den første der gik kold efter 1,5 times hærgen, men kig i baggrunden, de andre fortsatte lidt endnu :joy:

17 Synes om

Det var godt jeg fik købt XL-køjen. Men de kan da også kun lige være der. :tihi:

19 Synes om

Pjat! Med den race er der plads til mindst to til :joy:

4 Synes om

Og dem har jeg nusset på i dag :smiling_face_with_three_hearts:
Det er meget heldigt, den sort/hvide er en pige … :ups:

Jeg har lagt billeder og videoer på Instagram:

9 Synes om

Duracell-killinger :uha: :hoho:

2 Synes om

Nu er det lige før jeg overvejer og komme på den side :huh: :ups:

Med venlig hilsen

Først 2 videoer af mig og Simba der leger apport med Lamme, og så Simba der efter jagten blev sulten :smiley:

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10159672720308334&id=633223333

3 Synes om

Du siger bare til … :wink:

1 Synes om

Rags nyder det gode vejr… :hjerte:


Dushara Tatters and Rags, 11.03.2022.

21 Synes om

Skønne billeder og videoer - men k*ft det er sjovt at høre lydsporet! :joy:
No offense, Carina - men jeg fornemmer at Hrønn måske ikke er sådan heeelt fokuseret på samtalen…? :thinking: :sunglasses: :laughing:

2 Synes om

Jeg var meget fokuseret på ikke at sige ret meget, for jeg var jo i gang med at filme og jeg hader at høre mig selv :crazy_face:

5 Synes om

Ja, faktisk så fokuseret at hun 'glemte" at fortælle der blev skudt video!!! :venter:, For så havde jeg flettet næbbet!

… beklager @Skattekat jeg er nok mødt til at slette dig af vennelisten…ikke mere killingenus til dig :gruble:

3 Synes om



Ham her mødt jeg på gåturen i går, jeg måtte komme 11/2 meter til ham. Først gemte han sig, men da
jeg spurgte, hvilken mis han er.
kommer han med halen op til mig og fortæller en helt masse, vi gik turen væk fra huset, jeg på den ene side af digen, ham på den anden, han fortæller en helt masse, og så får jeg en sang ind imellem,
Føste gang jeg så ham,

Med venlig hilsen

13 Synes om

Han mangler da vist noget godt mad :heart: Han ser tynd ud og med tjavset pels :broken_heart:

3 Synes om

Det kan være han “bare” er blevet læsset af :frowning:

2 Synes om

Ja det var også min første blik på ham, men så tæt som jeg kunne komme på han, var pelsen faktisk fint, med klarhed, men jeg er jo slet ikke ekspert i det,
Her har morgen af gik jeg ud en tur, jeg så ham ikke, kaldt lidt,
Jeg er meget i tidsnød i dag, men planen er, og få gået en lille tur til aften, må lave andet aftensmad, så jeg får tid til, jeg kan komme ud samme tid og se om jeg møder ham, kontakte de gårde omkring mig, der kunne være mulighed for der kunne være hjemsted. En genbo’s genbo er der kommet nye ejer til, høre om de har dyr med.
Smidt en hestetæppe i sol hjørnet i garagen, det plejer og være der katte indtager til seng, nemt og se om den har været brugt i dag så.
En halv nabo, er udelukket, de har to de er kastreret, og det var ham her ikke, men vil lige høre om de har lagt mærke til ham.

Med venlig hilsen

3 Synes om

Det tro jeg ikke, da vi bor langt ude på landet og gårde omkring er der jo mange katte, der bare lever. Men selvfølgelig det kan jo være :pleading_face:

Åh fik ikke lavet så jeg svarede dig samtidig med musashi @MorTilKatja undskyld det jeg skriver der, giver også svaret til dig vil du læse det også?

Med venlig hilsen

1 Synes om

Det jeg bemærkede er at den ligesom skiller, stritter lidt og er mat - typisk på kat der ikke her det godt eller som får dårlig mad - kan også ses på katte der kun får dårlig tørfoder. Den ser også tynd ud for en kort hårs vinterpels?
Jeg er heller ikke ekspert på de korthårede - har jo selv kun langhår :slight_smile:

Men velnæret og rask kat har typisk blank pels der ligger ned/er ensartet. Hvis du kikker på @Lykke s røde kat - så ser pels anderledes ud syntes jeg?

Men var mest de meget tydelige hofter jeg bemærkede :broken_heart:

Håber han vender tilbage til dig :heart:

4 Synes om

Where Angels Rest, en af mine nu pensionerede avlshunner på udstilling i Kolding, første gang som kastrat. Søndag blev hun nomineret - hun tog det heldigvis rigtigt pænt, selv om jeg nok tror hun selv syntes det var unødvendigt med en ekstra tur på scenen :slight_smile:

18 Synes om

Tak for du fortalte mig det, jo så kan bedre sammen lige hvad der er galt, har ikke set ham idag :cry:

Med venlig hilsen

1 Synes om