Jeppe holder hygge søndag
6… Dine katte er bare så kedelige, når det kommer til kuld
Altså jeg gætter faktisk selv på at der er 7 katte på billedet her
(FYI til folk der er nye: Lykke mener (nok? ) at mine europé piger har en tendens til at få 5 killinger )
8
I hope not!
(Tror sagtens Ronja kan klare det, men Rosa venter forhåbentligt killinger 7 uger efter Ronja, og har på fornemmelsen at det ikke bliver heelt så eftertragtet at købe kat i år, jf. usikkerheden i verden og voldsomt øgede udgifter for folk)
Er det Jeppe s tæppe eller nyt håndarbejde du har gang i er total vild med de farver og mønstre
Med venlig hilsen
Jeg tror det er endnu et babytæppe til gavekassen, men nu må vi se om det ender med at være kattenes i stedet
Tæppet hedder Call the midwife efter en eller anden TV serie Jeg ved egentlig ikke helt, hvad jeg selv syntes om det, på trods af det er tredje gang jeg hækler det, men det kræver dejligt lidt når jeg er for træt til de store projekter
Jeg tog et billede af Spotty i går aftes, hvor hans øje ser smaragdgrønt ud … han har gule øjne og der blev ikke brugt blitz, så hvor det grønne glimt kommer fra … … men smukt ser det ud
Photoshop…?
Det er løbet lidt af sporet, hvis billederne automatisk bliver kørt gennem photoshop … … har sgu heller ikke lagt mærke til at det sker med billeder af mig, eller, hvis de er photoshoppede, hvor slemt står det så til i virkeligheden?
Og Loke var med til sidst … han blive da ikke grimmere med alderen
Taget den 23.3. 2015
Begyndt på årets antibiotika kur, suk men det var jo mere reglen end undtagelsen
Med venlig hilsen
Sugieh
Jeg tror jeg har 50 billeder af hende sådan Så snart der er tanken af solstrejf…. Stængerne i vejret