Kattebilleder i november 2020

I dag fylder Willy 15 år. :flag:

23 Synes om

:puuuuust: :tillykke: :puuuuust:

1 Synes om

Stort tillykke :flag: flag med den flotte fyr. :smiley:

1 Synes om

19 Synes om

Mon de har gemt et par kagekrummer til en stakkels lille sulten mis…sagde Carlos :grin:



19 Synes om

Det kunne også have været Asani :slight_smile: Især, hvis der har været kage i :rock:

1 Synes om

Ja, kage er godt :grin:
Carlos er ligeglad med om det er kage, kød, brød…eller hvad som helst…han elsker mad og æder næsten alt…
Undtagen mad på fadene sammen med de store misser…han skal have sin mad (vådfoder) i en skål på bordet…og jeg aner ikke hvordan jeg vænner ham af med det…
Han vil bare ikke spise sin mad sammen med “dyr”…tror jeg han tænker… :joy:

7 Synes om

Dette minde var på min fb i dag. Det var dengang. Siden de blev voksne har de to søskende slet ikke kunnet sammen. Mon der er en chance for det senere? :thinking:

16 Synes om

Formidagshygge :heart:

17 Synes om


Hygge i sofaen

21 Synes om

Her vogter jeg… :heart:


Bastian, 18.11.2020

21 Synes om

Barney, fra mit B-kuld, og hans yndlingsbimse ser kagedyst sammen :heart_eyes:

19 Synes om

@HolmeInc, jeg bliver simpelthen nødt til at spørge om Bimsen er en killing eller udvokset?

Hun er ca 14 år, så voksen, men ved ikke om de krymper lidt når de bliver gamle ligesom mennesker gør :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 Synes om

Husets nyeste slumstormer

De kom på besøg og høre ikke til noget sted, nu har de mad, vand, og en lun seng at sove i, dog adskilt fra vores øvrige katte

25 Synes om

Har ejer meldt sig endnu?

Nej, vi har ikke hørt noget

Hvor er de fine :heart_eyes: :star_struck:
De skulle nok heller ikke cirkulere længe omkring mit hus, før jeg ‘‘kom til’’ at give dem mad og indrette et af udhusene til dem :hugs:

3 Synes om

De er helt fantastiske hunkatten følger mig over alt, med en kæmpe spinden, vi kan desværre ikke ha flere, vi kan dog skaffe dem et godt hjem, og sikre at de bliver neutraliseret inden de får nyt og blivende hjem

15 Synes om

F*ck, de er lækre - hvordan kan man dog “tabe” dem uden at savne dem - og hvor fedt at de har “ramt” netop jer! :+1: :+1: :+1:

4 Synes om