Kattebilleder i oktober

Yaba og Mikkel har idag deltaget i deres første motionsløb, Stellaløbet, til fordel for hospital kloven på Hvidovre Hospital.
Yaba og Sophia vandt i flot stil over Faster og Mikke

Alle rygter om at Yaba skulle have givet Mikkel dårlige råd, har intet på sig (det kan ikke bevise)

21 Synes om

Mikkel er vist bare en dårlig taber. :flojte:

5 Synes om

Jeg elsker gamle Korat-madammer.

Dette er @dkkorat’s gamle hunkastrat Anakot. :lovelove:

https://scontent.fcph1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/43439310_10156833546819797_241578424202690560_n.jpg?_nc_cat=103&oh=112d198d212217a0d27d33b2aadf45ef&oe=5C52881A

18 Synes om

Jeg fornemmer, at hun må være importerer fra Fyn… Sådan som hun fla’er u’ :hoho:

Hun er en Korat. :tihi: De er mestre i at suge varme ud af underlaget. :klappe:

Hun er født på Sjælland. Enten i Holbæk eller i Kokkedal(Region Hovedstaden).

Vi sover i arm, poten på min kind, der trykkes kærligt engang imellem… og hun spinder på livet løs :heart_eyes::heart:

25 Synes om

:hjertehop:

1 Synes om

Alfred plejer at være ved siden af kat. … Men i aften blev han skødekat… :hoho: den kat altså… :grin:

20 Synes om

Han var det nødt til at lægge sig der så du kunne se hans fine mave og beundre den med hænderne :heart:

2 Synes om

Og du kan tro at han fik nus på maven. :heart_eyes_cat:

Mercedes mener at jeg er kommet hertil g at det er slut med læsningen nu :slight_smile:

19 Synes om

Livsnyder :heart:

18 Synes om

I foråret gik Knerk i gang med udvidelse at kattenes udendørsarailer, og ikke mindst en ny bolig til Johnny, der mangler lige en bordplade for enden og en bedre lænestol

11 Synes om

Puttegøj :heart_eyes_cat:

21 Synes om

Mercedes

Mascot

Lasse

Et lidt sløret af Mercedes og Lasse

15 Synes om

Vaffels plads når jeg sidder ved computeren. Som regel med hovedet på min arm :hjerte:

15 Synes om

Hvor er det bare nogle dejlige katte, vi har, her på KG :heart_eyes:

7 Synes om

Den dejligste Isolde :heart:

20 Synes om

Smukke blå øjne :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

Tak :slight_smile:
Jeg syntes også at de er så smukke :heart:
Men det er så sjældent at jeg kan få et foto af dem da hun altid lukker øjnene…hun er ikke vild med lys i øjnene…:slight_smile:

1 Synes om