Kattebilleder Januar

Han ligger der endnu, det var vidst en god gave :smiley:

Måske jeg nu slipper for han ligger foran tv’et og sætter øret op imellem underteksterne :grin:

12 Synes om

Fantastisk at vågne op med hende her liggende i armen

17 Synes om

Helt ny vasket og nystrøget betræk på dynen, så er det svært og vente med en lur til jeg er taget hjem :hjerte:

Med venlig hilsen beimis ejer

16 Synes om

)


Det forstyrrer også mindre når det kun er halen der hænger og dingler :crazy_face:

14 Synes om

Han ligger enten sådan her, og nogle gange sætter han sig op og stirre på mig :grin:

12 Synes om

Jeg er glad for at mine skrumler ikke har den tilbøjelighed - så var det nat med fjernsynet :yikes:

7 Synes om

Endnu et nattebillede af Alvin der ikke kan komme tæt nok på mig, så han ligger på mit bryst, helt op til mit hoved. Ret besværligt, men jeg nyder at have en kat der (nogen gange) ikke kan få nok af mig. :inlove:

14 Synes om

Han øver sig da til fastelavn, han skal være vatpind :wink:

4 Synes om

Den vigtigste lærdom for en killing herfra

At tage en morfar :rofl:

14 Synes om

Og på mere en en måde, så vidt jeg kan se… :sunglasses:

4 Synes om

Ralf hjælper med at gøre granulatdynen tungere :ups:

20 Synes om

Skruede op for varmen idag. Det var der nogen der godt kunne lide :smiling_face_with_three_hearts:

22 Synes om

Du har vist også fået en rigtig kælekat nu. :smiling_face_with_three_hearts:

4 Synes om

Ja han er lige blevet en smule mere opsøgende end han var før. Og han er grundlæggende en kat der ikke vil forstå et nej, i alle sammenhæng. :grin:

4 Synes om

Mister Fluff :grin:

22 Synes om

Mr. Dirty Fritzz

21 Synes om

Lørdags hygge :hjerte:

14 Synes om

Det er stadig den bedste stilling at ligge i :rofl:
Fatter ikke det er behageligt :crazy_face:

16 Synes om

Beimis og jeg under dagens putte stund i dag, beimis ville lægge meget tæt/ klister op af mig. beimis nyder det så meget og lige ved og sove, men ikke mere end jeg må ikke flytte mig og min hånd skal stadig være ved beimis, han spinder og ind imellem kommer en halv snork lyd. så foto taget skrå og sjov lys og legetøj ligger smidt bagved :see_no_evil:

Med venlig hilsen beimis ejer

17 Synes om

De rykker tættere og tættere sammen. :smiling_face_with_three_hearts:

23 Synes om