Kattebilleder november

Så er det vist sengetid … :godnat:

22 Synes om

Yoyo slapper vist helt af…

19 Synes om

Naboens Alvin er så godt som flyttet ind :heart: Her er nemlig gode faciliteter, spændende legetøj og søde legekammerater :grin:

21 Synes om

Du må have en meget tolerant flok… :wink:

3 Synes om

De er forbavsende tolerante. Og én ting er når der flytter en ny killing ind, men det er trods alt noget andet når en 7 mdr. gammel bandit tager turen ind over hegnet. Første gang han var herinde, var der lidt surhed, men i dag, som var hans tredje besøg, var han her i to en halv time uden problemer. Og det er jo god underholdning for alle parter :grinning: Jeg er så lidt spændt på hvor meget tid han kommer til at tilbringe her, men så længe kattene kan have fornøjelse af hinanden, er det jo fint.

12 Synes om

Søren Sko, bedste ven, var flink at tage sin mor med på katteudstilling i weekenden :slight_smile:

23 Synes om

Ajjj … han er fin … imponerende hale :smiling_face_with_three_hearts:

7 Synes om

Ja, han er godt nok smuk - er han “noget”, ud over at være smuk, altså…? :heart_eyes:

1 Synes om

Skøn kat :heart: - hvor gammel er han efterhånden…?

1 Synes om

Ragdoll/Maine Coon-blanding

2 Synes om

Onsdag aften, jeg kan få lov at hækle, mens begge katte putter :hjerte:

15 Synes om

En bette Spirit som gerne vil med på arbejde :grin:

22 Synes om

Moslerøven Blua holder mig med selvskab. Ligger herhjemme med influenza og venter på svar på PCR test.

EDIT: Ikke påvist :wehu:

21 Synes om

Han må være 9 lige pludselig :yikes: Tiden løber…!

2 Synes om

Rigtig god bedring, sikke dejligt billede af en katte der bare nyder det :smil:

Med venlig hilsen beimis ejer

Nogen nyder gulvvarmen

19 Synes om

Nogen der kende kender nærings indholdet i en rød Knudsen kile ?

14 Synes om

Lathania har taget benene på nakken og demonstrerer her 2 sove positioner

27 Synes om

Hun er da ganske elastisk den smukke unge dame

2 Synes om

Det var der det kunne være sjovt, hvis hun pruttede :tihi: Vores kan kigge noget så fornærmede på os, hvis de selv prutter… Gad vide hvad der ville ske i den stilling :sweat_smile:

2 Synes om