Kattebilleder - oktober 2017 (kun ét ad gangen)

Øyvind ser frem til at optræde på det nye forum :heart_eyes:.

18 Synes om

Mange tak. Hun har ædt og ædt og ædt efter hun kom til sig selv L så det må siges at være et godt tegn :slight_smile:

4 Synes om

Han er bare skøn :heart:

Læg lige mærke til dette, Zilla i en stille eftertænksom stund = orientaler der sidder stille nok til at få taget billede. Pst, hun faldt i søvn lige bagefter :laughing:

12 Synes om


Donkey er her også i sin haj-hule :blush:

12 Synes om

Har lige fået et skønt billede fra kattepasseren, Jeg glæder mig til at det er min arm Mille putter i igen:hjerte:

14 Synes om

Nu vi er ved billederne … har jeg overhovedet fået præsenteret min nyeste kat? Nej vel? Så … mød Krismis :smiley:
(Knick Knack Zididada) - han er i familie med Skrumle … vistnok grandnevø eller sådan noget :wink: og det ser ud som om vi er godt på vej til at ha’ Skrumle 1 og Skrumle 2. Han vokser og vokser. Krismis er lige blevet et år for nogle dage siden, men har stadig fuld fart på killingepjatterierne. Og han er FULDKOMMEN forelsket i sin nye Onkel Ib. Hvor Ib er, der er Krismis osse :hjerte:

18 Synes om

Han er meget smuk :slight_smile:

Mit kulds far er Maria’s Porthos. Er det rigtig husket at Krismis mor er Porthos’s søster? (Constance måske)? Porthos er jo ikke som jeg husker det en lille hankat? Jeg brugte ham bla. i sin tid fordi jeg håbede at få nogle killinger ud der størrelsesmæssigt var en lille smule større end deres mor (og det kom til at holde stik)

Jeg tror det nok XD Stamtavlen er stadig et eller andet sted i PestNords kløer - men Porthos er i al fald rigtigt nok. Det navn kan jeg huske Maria har nævnt :slight_smile:

Altså Porthos er svjv Krismis’ far. Hvem der så er mor … næppe en søster :confused: Hmm…

Jamen så er det nok det jeg kan huske, at Porthos er far :slight_smile: Mener jeg spurgte dig inde på FB da du lige havde fået ham. Så ved jeg da også hvor han har sine flotte blå øjne fra :heart_eyes:

1 Synes om

Og sin … lidt større end gennemsnittet-størrelse :grin:

1 Synes om

Ja, Porthos er der gods i :wink: Men jeg synes han er en flot flot kat :heart_eyes:

1 Synes om

Smukke bamsebjørn :heart_eyes:

13 Synes om

En tilbeder til Ib? Er det nu også sundt for egoet? :wink:

En tilbeder til Ib? Er det nu også sundt for egoet? :wink:

Skal vi sige det sådan: Ib har fået kam til sit hår :grin: Krismis er som den der irriterende lillebror som konstant løber i hælene og siger “må jeg være med, hva’?” og “hvad laver du, Storebror, hva’, hva’, hva’?”
Men de ligger også tit og putter sammen, og DET har Ib manglet :hjerte:

14 Synes om

#rigtigekatteerstribede :grin:

15 Synes om

Godmorgen! :slight_smile: er der noget vi ikke har opdaget??? :blush:

14 Synes om

Sigga syntes bestemt hun skulle sidde med ved bordet, da mine forældre var her forrige weekend :tihi:

14 Synes om

Hygge med Store Fluff og Lille Fluff :heart:

19 Synes om

Store Fluff er sød, men hold nu da helt om ham Lille Fluff er nuttet, og så de der blåblåblå øjne.

1 Synes om