Kattebilleder - oktober 2017 (kun ét ad gangen)

Og puttemis har hel næse fortiden - er hun holdt op med at provokere de andre? :wink:

Det holder hun nok aldrig op med, men nu har hun jo fået Bisse-Bjørn at lege med, så hun keder sig knapt så meget :wink:

10 Synes om

Faldt lige over dette billede af Hildi og Kraka som små tøser :heart: Ihhh hvor var de søde :slight_smile:

18 Synes om

I dag er det 6 år siden Brita tog hele den lange tur fra jydeland og ̶b̶e̶l̶a̶s̶t̶e̶d̶e̶ berigede mit liv med ham her :love:

23 Synes om

Stort tillykke til dig og til Spotty. :flag:

3 Synes om

han har nok oss været …berigende… i Jylland siden Brita tog den tur:birthday:

4 Synes om

Caithlin holder Lenes stol varm, men hun er jo også “yndlingsmennesket”… :hjerte:

16 Synes om

Lige inden ferien fik banditterne ny plyskurv for nogle opsparede Zooplus points. Stort hit :slight_smile: Mariehønen forrest - hun flyttede igår og må nu se om hun vil dele kurv med nogle andre søde katte :slight_smile:

16 Synes om

Flot fyr på 6 mdr :heart:

15 Synes om

Det ser sådan ud - hun og Mille lå allerede sammen på puden i sofaen i aftes :hjerte:

Venligst
Dorthe

10 Synes om

Nå, det er dig, der har fået hende :slight_smile:

Så er Claus vel godt tilfreds - altså med at hun ikke sådan forsvinder helt og aldeles ud af hans liv? :slight_smile:

2 Synes om

Papkassen viste sig ikke at være tom…

12 Synes om

Vi er SÅ glade begge to, for hun har nu haft liiidt særstatus :slight_smile: Og ingen tvivl om at gammel plejemor også bliver glad for at hun ikke bare sådan forsvinder ud til vildt fremmede, hun græd som en pisket da vi hentede hende hjem i sin tid. Hun har været møgforkælet :slight_smile:
VH
Susanne

6 Synes om

Er det kun mig der ikke kan se noget billede?

1 Synes om

Du skal op at kigge på Susannes indlæg. Ikke Dorthes.

Her i huset går vi ind for velpresset vasketøj :joy:

12 Synes om

Jeg vil nødig være fugl her! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

14 Synes om