Kattenavne med I (kendte)

Imelda Marcos (men det ville måske næsten være synd… :))

[quote=Bamse;525632]
Jeg synes hende balletdanserindend navn er smukt![/quote]

Er det Isadora Duncan, du mener?
Hun ville meget have frabedt sig den betegnelse :slight_smile: Hun gjorde oprør mod alt det klassiske, hun dansede barfodet og i græske kjortler, gerne i antikke amfiteatre, og frit-frit-frit! Hun var ingen sylfide, men rigtig kvinde, og tåspidssko havde hun aldrig på :slight_smile:
Så absolut en skøn danserinde med et smukt navn, og der fandtes en tid et kompagni i hendes stil ved navn Les Isadorables :slight_smile: Men ikke ballet :slight_smile:

Ingolf…musen fra Cirkeline :tihi:

[quote=MiSi;525909]Er det Isadora Duncan, du mener?
Hun ville meget have frabedt sig den betegnelse :slight_smile: Hun gjorde oprør mod alt det klassiske, hun dansede barfodet og i græske kjortler, gerne i antikke amfiteatre, og frit-frit-frit! Hun var ingen sylfide, men rigtig kvinde, og tåspidssko havde hun aldrig på :slight_smile:
Så absolut en skøn danserinde med et smukt navn, og der fandtes en tid et kompagni i hendes stil ved navn Les Isadorables :slight_smile: Men ikke ballet :)[/quote]

Det er mig, der i givet fald må beklage. Der var mig, der kaldte hende balletdanserinde, men jeg kan godt se, at det var en fejl. Her lige læst lidt mere om hende på wiki.

Så endnu engang må jeg erkende, at jeg har udtalt mig om noget, jeg ikke ved nok om :ups: :sorry:

Men hun begynder i det mindste stadig med I :slight_smile:

Der er ihvertifald nogen stykker her… G