Tillykke med dem ![]()
Tillykke med dem ![]()
Tillykke de de kære 6 små skønne
![]()
Hvor er hun dygtig… og sikke en fin en der ligger der
Tillykke med den lille enebarn
![]()
Ser ud til de alle er taget godt i mod ![]()
Godt at BammBamm havde nogle at dele ud af, så det lille enebarn kunne få et par plejesøskende. ![]()
Tillykke med alle kuldene!
Ja, det er jo fordelen ved sådan et killingeboom
Hun ser ganske godt tilfreds ud med situationen - er BammBamm også det?
BammBamm blev forståeligt nok noget fortørnet, da killingerne blev fjernet. En ekstra lækker godbid hjalp på det. Nu er hun vist glad igen😻
Vi har 10 killinger fordelt på 3 kuld
3 par er afsat til nye familier. Ann og jeg beholder en pige hver. Så der er et par killinger, der søger nyt hjem. Ingen bekymring ![]()
Så fik Nordhavn-kuldet mere plads… Gul - den mest fremfusende - kom selv ud af fødekassen i går aftes og igen i morges, så tiden måtte være inde…
Jeg har været nødt til at lave en barriere i sturdiens “dør”. Kanten er blød og derved for nem at stavre over…
Glat pap kan Gul ikke forcere - endnu… (kuldets oldefar Rafiki var en meget charmerende Houdini. Jeg “frygter”, at oldebarn Gul tager efter ham på det punkt😜 hun vil frem i verden i en fart😻)
Saga har været på meget kort besøg i sturdien. Phryne sad på glasbordet og så på. Saga snusede rundt om sturdien - hoppede op på fødekassen - og videre ned i sturdien, som blev snuset godt igennem. Så kaldte killingerne - Saga strøg hurtigt ud af sturdien og har ikke været i nærheden siden😜
Phryne i Nordhavn inviterer til beundring af killinger i uge 35 og frem.![]()
BB i Tappernøje inviterer også tll beundring af killinger.
Stella i Stenlille er også klar til gæster.
Jeg har også en video… Den bliver ikke uploaded…
Den er formentlig for stor - @Temple_Bar smed for nylig en opskrift på hvordan man nemt komprimerer via upload til ChatGBT, men lige nu kan jeg selvfølgelig ikke finde den… ![]()