Killinger størrelse XXXXXL

Iiih, altså, nogle skønne billeder. -wehuu -wehuu -wehuu

Her griner Balut fjoget, da han fik at vide, at “gammel-mor” kom på besøg :slight_smile: [Ingen skal sige, at en mco ikke kan rynke på næsen!]

LOOOOOOOL hvor er det altså bare nogle skønne billeder, dejligt at glæde sig over andres smukke katte -lovelove Rigtig gode billeder

Saga… 15 år ung og i fuld gang med at forsvare mig mod det faaaarlige dynemonster :slight_smile:

Og så ved jeg godt, at man spurgte efter katte… men vil lige vise at hverken alder eller størrelse har betydning, når det gælder at lege i sneen…
Sif 13 år ung og Gimle 22 cm “høj”…

Ville så gerne have flere legebilleder af Banden, men enten bliver det bare en stor rodet pelsklump, eller også er billedet fyldt med udtværede fartstriber :slight_smile:

Ihh hvor er det bare nogle dejlige billeder allesammen :wehuu:

Jeg havde lige et enkelt mere af uzco da han var en bette fis - ak ja det var den gang han kunne ligge med hele kroppen, i hængekøjen… De tider er vidst forbi :tihi:

:hjerte::hjerte::hjerte:

Hvor har jeg nydt alle jeres dejlige kattebilleder - jeg har endnu ikke fået et gabebillede af Silke - skønt guderne skal vide, at jeg har ligget på lur som en anden paparazzi…

:venter::venter:

Mine små drenge kan bare være SÅ uskyldige når de lige har lavet alverdens ulykker…

for ikke at tale om min lille Ramses når han får fat i kamerasnoren

og ikke mindst - den ægte smerte når lillebror tager en luns af det ene bagben

og til sidst - mors smerte når missen klatrer på benene for at nå fjerkosten…

LOL!

jeg elsker de røde lømler

[quote=Celina;113736]Ihh hvor er det bare nogle dejlige billeder allesammen :wehuu:

Jeg havde lige et enkelt mere af uzco da han var en bette fis - ak ja det var den gang han kunne ligge med hele kroppen, i hængekøjen… De tider er vidst forbi :tihi:[/quote]

Hvor er han sød og så med et lille træ på maven, det ligner hans plet altså:)
Knus Elin

Et frugtbarheds mærke.-) hihi

Ja Celinas katte er godt nok søde:-)

Herhjemme kan labanhumøret ses på ørerne og pupilerne… Har et af ørerne… :smiley:

Kunsten at se både sløv og bølle-agtig ud… :stuck_out_tongue: