Jamen, det er jeg skam enig i. Jeg prøver bare at regne, hvordan foderproducenten ræsonnerer, når de har en fodervariant til store katte. De må jo mene, at foderet indeholder noget, som især store katte kan få glæde af ![]()
[QUOTE=line_refsgaard;1138571]han ville sende dem videre til hende der fik ham til at sponsorere, men billederne var ham selv og til hans chef. De havde kun erfaring med hunde udstillinger og han blev virkelig positiv overrasket over os katte folk, så tror at han ville bruge billederne til at reklamere for os kattefolk og for at vise at det er et godt sted at støtte op… foderprøverne var også special lavet til dagen, så det var dejligt at hans første indtryk af kattefolk vare mere end blot god… han var imponeret over vores tone og humør
men jeg siger det lige videre til hende der får billederne at der er interesse for at se dem[/QUOTE]
Lars er så selv chefen i det foretagende - så han tog billederne til sig selv… (: men jeg har aftalt at jeg får billederne af ham. Også må de der ikke har fb, kontakte mig herinde med henblik på at få billederne…
Er der nogen, der ved hvor det kan købes i København?
Der var en gang en Maxizoo på Østerbro, men den eksisterer vidst ikke mere?
København? Ingen ide desværre - jeg købte det selv i en Maxi zoo i Holstebro, og ja det er lige lovligt langt fra KBH, men du kan bestille det hjem ![]()
[QUOTE=Dotte;1139244]Er der nogen, der ved hvor det kan købes i København?
Der var en gang en Maxizoo på Østerbro, men den eksisterer vidst ikke mere?[/QUOTE]
Du kan se alle butikkerne her http://www.maxizoo.dk/butikker/ ![]()
Ja det har jeg set :-), men Østerbro er ikke på listen, så jeg tænkte om der var andre dyrehandlere, der havde det. Ellers må jeg prøve at komme til Gentofte
Ah, jeg fejllæste spørgsmålet så ![]()
Vi tog til MaxiZoo i Gentofte og købte versionen til large breed cats. Og hold da op nogle store kroketter!
Buddha kastede sig over dem og gnaskede løs, mens King var lidt mere forsigtig; han sniffende løs og virkede interesseret, men det var lidt ligesom, at han ikke vidste hvad han skulle med de store stykker. Han smagte dog på dem, da vi knækkede en og så ud til at kunne lide dem, så han skal nok bare vænne sig til størrelsen
Jeg foder med Kingsmoor til store katte og har jeg gjort, siden vi fik det i butikken på mit arbejde (Maxi zoo), og jeg er super glad for det og meldt mig ind i opdrætter ordningen…
Og kattene trives super godt på det ![]()