Kira v er nået over 1000 indlæg

Eva - Se lidt højere op i tråden? :slight_smile:

Måske Alletiders møgkost med Rock og Rynke så bliver den lidt mere positiv? :slight_smile: Vi må se hvad Kira synes om det, om hun vil have det med kosten med -tihi

[quote=Eife;408236]Eva - Se lidt højere op i tråden? :slight_smile:

Måske Alletiders møgkost med Rock og Rynke så bliver den lidt mere positiv? :slight_smile: Vi må se hvad Kira synes om det, om hun vil have det med kosten med -tihi[/quote]

Jo, men hvor stammer det med møgkost fra?

Hvis hun gerne vil have det med, så synes jeg at dit sidste forslag er godt.

Måske har I bestemt jer, men jeg har et bud:

‘De skaldedes gyserglade rock mama’

eller

‘Den rock elskende, gyserglade skalde-mor’ (eller ‘rynke-mor’)

Eva - Kun fra det i tråden, og så at Casper bare gerne kalder hende en møgkost når hun har glemt at tænke på ham i forbindelse med koncerter eller lign. -høhø

[quote=Eife;408104]Møgkost med forkærligheden for de gysende skaldede

Gyser-kosten med de skaldede
Gyser-kosten med hang til de skaldede

Rockende møgkost

Skaldepande-elskende møgkost

Møgkost med rock og rynke!! <- der kom da endelig en der kunne bruges til noget (hendes nøgne kat hedder Rynke)[/quote]

-LOL
-LOL

Den der er bare skøn og jeg tror at den falder liiiige i Kira’s smag.

:ok::ok:

Første gang jeg hørte ordet kost var en tidligere jyllænderpige herinde, der skrev om sig selv, at hun godt kunne være en strid kost - har elsket dét ord lige siden…

:tihi::høhø:

Den her synes jeg er rigtig god, men hvad med at lave det om til - Skaldepandernes rock mamma.

Theresa - hehe, det tror jeg også at den vil. Men nu har jeg sagt at hun skal kommentere i tråden her -engel så må vi se hvad hun synes om forslagene :muhaha:

jeg vil meget gerne være en møgkost s elsker når casper kalder mig det. han er nemlig min kælling s
og vendingen med rock og rynke er skøn !

men ellers er lis’ nu altså også god

skaldepande lover med rock og rynke ? mit bud
uanset hvad i vælger så bliver jeg glad !

[quote=kira v;408442]jeg vil meget gerne være en møgkost s elsker når casper kalder mig det. han er nemlig min kælling s
og vendingen med rock og rynke er skøn !

men ellers er lis’ nu altså også god

skaldepande lover med rock og rynke ? mit bud
uanset hvad i vælger så bliver jeg glad ![/quote]

:høhø::høhø:

Tænkte nok, at det ville passe dig glimragende - selv elsker jeg ordet møgkost…og ja, der er mange gode forslag til dit navn…

:rock::rock::rock:

Vi må have en afstemning mellem de tre?
Eller?

Eva, du kender hende godt - vælg det du syntes er bedst og send mig en PB :slight_smile:

Er sendt

[ame]http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?p=408626#post408626[/ame]