Kommentarer til nyt site

Vi mangler altså virkelig en “grin” knap :smiley: :smiley: :smiley:

12 Synes om

:joy::joy::joy:

1 Synes om

Farven er vist desværre i familie med det andet grå, I synes er for lyst.

@RuneS bliver nødt til at se på, om det er muligt via css at lave det mørkere :slight_smile:

Når man på forsiden ser nye indlæg i en tråd, og der kun er et nyt indlæg, hopper den direkte ned til foreslåede emner, så man er nødt til at scrolle opad for at se seneste indlæg …et fromt juleønske …?

Jeg vil gerne igen opfordre til, at man laver nye tråde i stedet for at åbne gamle tråde eller lave meget lange tråde med alt muligt blandet sammen.

Det aktuelle spørgsmål kan @RuneS måske besvare?

Ikke umiddelbart, jeg kan ikke selv få den til at hoppe forbi der hvor jeg er kommet til i en tråd, er der andre der oplever det samme?

1 Synes om

Man skal også huske at sige noget godt :slight_smile:
Jeg synes i det hele taget flytning og ibrugtagning af det nye forum er gået godt og smertefrit :slight_smile: Jeg er ved at kunne navigere rundt uden ballade og større forvirring :slight_smile: Så tak for nyt forum der virker som det skal :slight_smile:

7 Synes om

Jeg istemmer mig koret af tilfredse brugere.
Ja det er anderledes og der mangler ting; men det er hurtigere og det er stabilt og for mig mere intuitivt at bruge.
Så tommel op til jer der valgte og gennemførte!! :grinning:

3 Synes om

Hørt!

Fuldstændig enig med Luise. :slight_smile: Jeg var ellers lidt berøringsangst og forvirret i begyndelsen, men nu kører det bare. :thumbup:

Tak, skal I have, alle sammen :heart:

Berøringsangst og forvirring er vist obligatorisk, når man skal i gang med noget nyt :slight_smile: Men set fra min stol er overgangen gået så meget nemmere, end man kunne frygte. Så det glæder jeg mig løbende over.

Når det er sagt, skal I selvfølgelig heller ikke være i tvivl om, at vi gerne hører fra jer, hvis der er noget, der ikke fungerer. Lige præcis billederne fra de gamle indlæg kan vi så desværre ikke gøre noget ved. Men der er så meget andet, vi kan justere på.

Jeg håber også, I indtil nu har oplevet, at vi er lydhøre over for problemer, og at vi gerne hjælper, hvis der er noget, I ikke kan finde ud af. Og med “I” mener jeg selvfølgelig ikke bare jer fire, jeg har citeret, men jer alle sammen.

9 Synes om