KONKURRENCE december 2021 - Kattenes julefest

Det har jeg altid gjort, men så skidt da, når nu jeg påpeger det over for andre, så må jeg vel hellere fjerne mine. :ihhaltsaa: Eller, det er da okay for mig hvis julen er slut allerede nu. :p:

1 Synes om

Jeg troede jeg var inde i juletråden :see_no_evil::relaxed:

1 Synes om

Vi prøver! :smile:
Hemmeligheden er jeg forsigtigt placerede nisserne mens kattene nærmest var i komatøs tilstand.
Det tog små 4 sekunder, så var alle meget vågne, og nisserne passede jeg på igen :joy:

11 Synes om

Nu har jeg skrevet konkurrence med fede typer i overskriften. Mon det hjælper til med at huske, at man ikke må like endnu @FinnFrode og @Eva og - ups, @PiaH igen :hoho:

5 Synes om

Ups - sorry… :frowning:

3 Synes om

Efter en våd julefrokost​:rofl::rofl::rofl:

Sorry kunne ikke dy mig :disguised_face:

4 Synes om

For år siden syede jeg en nissehuekattehule til drengene, som jeg fik lokket Muffe i én gang… Da jeg pyntede op smed jeg den tilfældigt på trappen, fordi den skulle med op igen i julekassen…

Alright… Nu er den lagt så nissehuen ligger ned ad trappen. Både Rhys og Hugo sover i den :christmas_tree:

16 Synes om

Det er jo det, man siger i ejendomsmæglerkredse: Beliggenhed, beliggenhed, beliggenhed.

3 Synes om

@Skattekat og @Milles_mor kan I så skamme jer :venter: :p:

1 Synes om

:hmpf:

1 Synes om

:ikkemig: :grade:

:wink:

1 Synes om

Julefreden har sænket sig…


Dushara Cathal Caithlin, Dushara Tatters and Rags & Bastian, 25.12.2017.

10 Synes om

Otto udnyttede kradsetræets placering til fulde, da vi gik rundt om træet :tihi:

4 Synes om

Sødeste BeeBee med de grønne øjne.

13 Synes om

Og så må der stemmes - helt legitimt :ok:

7 Synes om

Vinderne af julekonkurrencen er (trommehvirvel) - Hugo og @Lykke :flag:

Tillykke og godt nytår til jer :slight_smile: Og Lykke får æren af at skyde 2022 i gang med den første, nye konkurrence.

10 Synes om

Også selvom jeg har snydt?

Jeg tænkte lige “Hugo? Det er da Otto…” Og opdagede to billeder i tråden :ups:

Ja, jeg så det godt, Lykke :venter:

Men med mindre nogen protesterer, så synes jeg nu, at du skal have lov at vinde alligevel :slight_smile:

8 Synes om

For min skyld ingen alarm :smiley:

Tillykke :smiley:

Jamen, så siger vi da tak :relaxed:

Jeg er sikker på, han ligger og overvejer tema

12 Synes om