Det har jeg altid gjort, men så skidt da, når nu jeg påpeger det over for andre, så må jeg vel hellere fjerne mine. Eller, det er da okay for mig hvis julen er slut allerede nu.
Jeg troede jeg var inde i juletråden
Vi prøver!
Hemmeligheden er jeg forsigtigt placerede nisserne mens kattene nærmest var i komatøs tilstand.
Det tog små 4 sekunder, så var alle meget vågne, og nisserne passede jeg på igen
Nu har jeg skrevet konkurrence med fede typer i overskriften. Mon det hjælper til med at huske, at man ikke må like endnu @FinnFrode og @Eva og - ups, @PiaH igen
Ups - sorry…
For år siden syede jeg en nissehuekattehule til drengene, som jeg fik lokket Muffe i én gang… Da jeg pyntede op smed jeg den tilfældigt på trappen, fordi den skulle med op igen i julekassen…
Alright… Nu er den lagt så nissehuen ligger ned ad trappen. Både Rhys og Hugo sover i den
Det er jo det, man siger i ejendomsmæglerkredse: Beliggenhed, beliggenhed, beliggenhed.
@Skattekat og @Milles_mor kan I så skamme jer
Og så må der stemmes - helt legitimt
Vinderne af julekonkurrencen er (trommehvirvel) - Hugo og @Lykke
Tillykke og godt nytår til jer Og Lykke får æren af at skyde 2022 i gang med den første, nye konkurrence.
Også selvom jeg har snydt?
Jeg tænkte lige “Hugo? Det er da Otto…” Og opdagede to billeder i tråden
Ja, jeg så det godt, Lykke
Men med mindre nogen protesterer, så synes jeg nu, at du skal have lov at vinde alligevel
For min skyld ingen alarm
Tillykke