Vi har lige fået sms fra dem, med billeder, hvor Oda ligger og slapper af med deres søn og denne, ingen tvivl om at hun har fået den rigtige familie
Hvor er det vildt at se hun bare har indtaget hjemmet uden at gemme sig. Det lader til at være det helt rigtige hjem til Oda. ![]()
Helt enig, det er også langt bedre end vi turde håbe for hende, men jeg tror simpelthen at det er den ro der er i hjemmet pga sønnens autisme.
Der er vist mange eksempler på, at autisme og kat kan være en super konstalletion. Og ikke kun for katten.
Det gælder vist dyr i det hele taget - har også set og hørt om fantastiske konstellationer med heste og hunde…
Ikke for at overtage tråden, men det kan jeg, som jo er autist, skrive under på. Selvom det kan være en udfordring nu som voksen selv at skulle tage mig af alle dyrenes behov, så har jeg altid haft enorm glæde af dyr. Særligt fordi jeg har det svært socialt, og dyrene er ligeglade med om jeg er mærkelig eller ikke forstår “social cues”. Jeg har også ofte været lidt en magnet for dyr som “normalt ikke kan lide nogen” og da jeg var barn ofte for dyr der “ikke kan lide børn”.
I får lige et fælles svar. De kontaktede os fredag og nettop fordi drengen havde autisme, tækte jeg at det er lige hjemmet for Oda, der er nettop den ro, som hun har brug for. og det blev også hurtig bekræftet af Oda, hun er flyttet ind som det mest naturlige i verden ![]()
Det er så rørerende at se. Dejlige Oda har fået sit perfekte hjem. ![]()