Kurilean Bobtail kuld 2025


14 Synes om

Men så gør hun da noget - og stoler på, at I nok skal klare det :thumbup:

4 Synes om

Hun er førstegangsmor, så hun skal jo lige lære det. Synes egentlig bare det er endnu et bevis på at jeres katte stoler fuldt og fast på, at I ved hvad der skal gøres. :ok:

De ser ud til at trives. Killingerne. Billedet med den lille på mors skulder er så nuttet. :inlove:

5 Synes om

Ingen tvivl om at hun stoler på vi er der for dem.
Og Ja hun er ung, men nøj jeg syntes hun klare det flot

5 Synes om

De ser ikke ud til at lide nød i hvert fald. Og Fauna har jo instinkterne. Men når hun så har mennesker hun kan stole på, så kan hun jo også søge hjælp og støtte, når ungerne er lige lovlig eventyrlystne.

4 Synes om

Og helkere at hun vil have os til det, end hun får forkert fat og lave skade på en killing.
Det gjorde Marikix engang og det resultetede i et spaltet øre på den flotteste dreng, som vi havde valgtcat beholde :argh:

7 Synes om

Det minder mig om min Isis, da hun fik sit første kuld. En af killingerne var en skriger af format og hylede hver gang Isis rørte på sig. Med det resultat, at hun kom og afleverede ham på min dyne en morgen, mens hun selv gik på bakken. Så kunne jeg passende være babysitter for skigeungen, mens hun selv fik ordnet det hun skulle :hoho:

13 Synes om

15 Synes om

De to laver altså også bare nogle helt igennem skønne og fantastiske killinger sammen, hvis jeg skal dømme ud fra Tikka :hjerte: :inlove:

4 Synes om

Helt enig, det var 3 fantastiske killinger, de lavede i første kuld (selv om Tikka lige skulle have den rigtige familie, før hun viste det :heart: )

5 Synes om

Tulipan kuldet er nu 3 uger

16 Synes om

Hold da op, hvor er de ualmindelig kære - og ved godt huld, mor sørger godt for dem :sparkling_heart: :sparkling_heart: :sparkling_heart:

2 Synes om

Er de virkelig allerede 3 uger?!
De er møgkære. Alle 3.
:smelter:

2 Synes om

Tusind tak, ja de har en god vægt, men Fauna forlader dem også kun for at spise og gå på potten.

Tusind tak , ja tiden render stærkt og helt enig, de er så skønne :heart:

5 Synes om

Så fik jeg soteret lidt i de billeder jeg har taget, de sidste 3 uger. Havde faktisk taget 188 billeder, så må sige jeg har været sløv til at ligge billeder op af dem :dokdok:


Queen of Night, hun vejede i går 319g, på trods af hun var den største ved fødslen, er hun nu mindst


Paul Scherer vejer 374g. Han er sådan er charmebøf


Sarah Raven er en flot pige på 359g.


14 Synes om

Queens lille, sorte næse. :love:
Ravens små fregner :inlove: hold kæft hun er yndig!
Paul er rigtig nok en charmerende lille størrelse. :lovelove: han skal have en møsser lige på blissen!

4 Synes om

Trillingerne har i dag været ude på første køretur, som gik til dyrlægen. De blev chipmærket.
Dyrlægen og hendes assistent var total solgt :smelter:

Fauna og de små tog den med knusende ro :heart:


Vel hjemme igen og Fauna havde forladt transportkassen, ja så var der jo bare bedre plads at tumle på :tihi:




17 Synes om

Hvordan gik det egentlig med deres pelslængder? :blush:

5 Synes om

Jeg er ikke sikker endnu, men tror de er korthåret alle 3

7 Synes om

Fast føde er godt :rofl:



18 Synes om