Lidt fra fødekassen

Jeg vil også have sorrel drenge :rock:
Om ikke andet, så kunne jeg vel få den afsat hos Sarah :høhø::høhø::høhø:

Hvor er de lækre :slight_smile:

Hold da op hvor er der stor forskel på den største og den mindste… O.o Hvor er det VILDT! Men hvor er de dog uimodståeligt KÆRE allesammen!

Dejlige billeder.:hjerte:

Hvordan går det med de fem småtlinger Lone?

Det går stille og roligt fremad - eller knap så roligt for de stores vedkommende :ups:

Mindstepigen som jeg nok kalder Fighting Fiona er steget fra 52 gram laveste vægt til 93 gram her til morgen. Men jeg fodrer også hver 3. time. Hun er fuld af liv men kan ikke rigtig komme til i mælkebaren og bruger rigtig mange kræfter på at kæmpe sig til en lille tår i ny og næ.

De to største killinger har rundet 200 gram i dag og alle bortset fra den mindste har fordoblet deres fødselsvægt allerede 6 døgn gamle. Ingen af de 4 store for nogen form for tilskud og den næstmindste pige er steget fra 58 gram til 130 gram helt selv :rock:

Jeg regne med at få taget nogle nye billeder snart :slight_smile:

[QUOTE=Wijelo;1034432]Det går stille og roligt fremad - eller knap så roligt for de stores vedkommende :ups:

Mindstepigen som jeg nok kalder Fighting Fiona er steget fra 52 gram laveste vægt til 93 gram her til morgen. Men jeg fodrer også hver 3. time. Hun er fuld af liv men kan ikke rigtig komme til i mælkebaren og bruger rigtig mange kræfter på at kæmpe sig til en lille tår i ny og næ.

De to største killinger har rundet 200 gram i dag og alle bortset fra den mindste har fordoblet deres fødselsvægt allerede 6 døgn gamle. Ingen af de 4 store for nogen form for tilskud og den næstmindste pige er steget fra 58 gram til 130 gram helt selv :rock:

Jeg regne med at få taget nogle nye billeder snart :)[/QUOTE]

Hvor er jeg glad for at det går fremad med de små :smiley:

Jeg har flere gange overvejet at skrive for at spørge hvordan det gik :ups:

Sikke en dejlig opdatering :smiley: Super godt at det går fremad med dem.