Lidt go' musik

Jeg er vokset op med Cat Stevens(nu Yusuf Islam) i mit barndomshjem og han hænger fast endnu - fx another saturday night…

//youtu.be/aLeWB3C2cLo

[QUOTE=Margrethe;1082982]Jeg er vokset op med Cat Stevens(nu Yusuf Islam) i mit barndomshjem og han hænger fast endnu - fx another saturday night…

//youtu.be/aLeWB3C2cLo
[/QUOTE]

Han kom også med flere gode :smiley:

Bestemt - flere af hans numre er jo senre udgivet i coverversioner :slight_smile: bl.a. father and son

Vi ser stadig RTL…hvor de kårer en eller anden sang gennem tiderne…lige nu er det denne her…vi har jo selv en Poker Face gående…den var god og det er vores Poker Face også :hjerte:

[QUOTE=Coon Danica;1082887]Vi sidder og ser gamle slagere på RTL…jo jo…vi er ved at være gamle :høhø:
Hvad med lidt god musik herinde :slight_smile:
Det er da snart længe siden…

Den her er god :thumbup:

Hvad er nu det? Spiller de Enigma på RTL i stedet for schlagermuzak???
Ja, så er vi da ved at blive rigtigt gamle, for den er fra efter, at jeg var ung… :klapper:

Denne her er bare så god, og hun er meget talentfuld:

God musik fra way back when.

Det kunne være den her :slight_smile: Fleetwood Mac med Gold Dust Woman. Jeg har elsket det album i 100 år - sådan ca… :wink:

//youtu.be/Pp-dO8fN4_k

Eller Simon & Garfunkel. Jeg så faktisk denne koncert i Parken, da den var på turne. De lød præcis som de gør i studieversionen - også live :ok:

//youtu.be/QYY91iyTpS0

Beatles Come together - fordi jeg er træt af at høre Fields hakke den i stykker :wink:

//youtu.be/OEo9Bh679wM

Police - Every breath you take

//youtu.be/OMOGaugKpzs

Eagles - Desperado

//youtu.be/v80JtLKX_VY

Og Dire Straits :slight_smile:

//youtu.be/6-P4DVCsd70

[QUOTE=Ann R;1083384]God musik fra way back when.

Det kunne være den her :slight_smile: Jeg har elsket det album i 100 år - sådan ca… :wink:

//youtu.be/Pp-dO8fN4_k

Eller Simon & Garfunkel. Jeg så faktisk denne koncert i Parken, da den var på turne. De lød præcis som de gør i studieversionen - også live :ok:

//youtu.be/QYY91iyTpS0
[/QUOTE]

Simon og Garfunkel… Ja,den er bare god :thumbup:

Er helt tosset med den her gamle een:

[video=youtube_share;CvBfHwUxHIk]Rihanna - Umbrella (Orange Version) (Official Music Video) ft. JAY-Z - YouTube

Hotel California :slight_smile:

//youtu.be/epPutd98h0o

Nights i White Satin (Kan ikke finde den gamle udgave live, sorry)

//youtu.be/7rkgm1yGgbM

When Susanna Cries - fra '90erne, men en af dem der sidder fast her :slight_smile:

//youtu.be/FvjXZhodldY

Som tiden dog går :S
Fra jeg var helt lille var jeg vild med bl.a. Doors, og særligt denne sang:

//youtu.be/pQJFWhn1R_w

Jeg har altid haft lidt af en svaghed for denne…

//youtu.be/x9g7azfKckc

I dag har jeg mest hørt denne…

//youtu.be/VnexkG4RrtA

[QUOTE=Enki;1083806]Jeg har altid haft lidt af en svaghed for denne…

//youtu.be/x9g7azfKckc

[/QUOTE]

Steeleye Span! Dem har jeg godt nok ikke tænkt på i mange år. Tror jeg havde 4-5 albums med dem - way back when… hvor sjovt!

[QUOTE=Johnny;1082946]den her rålytter jeg til lige for tiden, syntes den har den mest fantastiske rytme og man bliver dejlig glad i låget af den

Det er sjovt med den dér - den får mig altid til at tænke på denne her med Ed Sheeran - og jeg er ikke rigtig sikker på hvorfor. Noget med rytmen, tror jeg. :gruble:

//youtu.be/FOjdXSrtUxA

Mit yndlingsnummer med Abba (som jeg i det hele taget er ret vild med).

//youtu.be/BshxCIjNEjY

[QUOTE=Enki;1084249]Mit yndlingsnummer med Abba (som jeg i det hele taget er ret vild med).

//youtu.be/BshxCIjNEjY
[/QUOTE]

Jeg eeeeelsker “the winner takes it all”

Uuuh Abba:-) Jeg eeeeelsker “the winner takes it all”!

De har lavet så mange gode numre & ja, ved ikke hvorfor, men nytårsaften skal jeg altså bare høre Abba, ellers er det ikke rigtig nytår for mig :smiley:

Hov jeg stammer…