Må jeg præsenterer Moon

Nåehhh :inlove: Det ser da virkelig godt ud!

Okay hun er jo vant til hund, der hvor hun kommer fra, men der er jo forskel på hunde…
Og så hurtigt acceptere at være så tæt på en “fremmed” kat…
Jo, det skal nok lykkes, hvis ikke der sker et eller andet næsten utænkeligt :slight_smile:

[quote=Tante Tut;472101]

Hvorfor er hun egentlig ikke fuldmasket, lissom Hudson ???

Kender ikke så meget til racen…

:hjerte::hjerte:[/quote]

:ked::ked: De siger hun er en fejlfarvet :besvimer::besvimer:

Hun har bla. for meget hvidt i hovedet… Men jeg er da heldigvis bare ligeglad:hjertehop::hjertehop:

[quote=Sannela;472113]:ked::ked: De siger hun er en fejlfarvet :besvimer::besvimer:

Hun har bla. for meget hvidt i hovedet… Men jeg er da heldigvis bare ligeglad:hjertehop::hjertehop:[/quote]

:uha::uha::uha:

FEJLFARVE ?!

Dem skulle skamme sig, der siger sådan !!

Hun er bare SÅ smuk… jeg er vild med de små skønhedspletter på begge hendes næsebor…

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

FEJLFARVE ?!

Dem skulle skamme sig, der siger sådan !!

Hun er bare SÅ smuk… jeg er vild med de små skønhedspletter på begge hendes næsebor…

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:[/quote]

Ja, de skulle heller ikke være der.
Men de er da sååååå charmerende :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

[quote=Sannela;472113]:ked::ked: De siger hun er en fejlfarvet :besvimer::besvimer:

Hun har bla. for meget hvidt i hovedet… Men jeg er da heldigvis bare ligeglad:hjertehop::hjertehop:[/quote]

Det kan godt være, hun er fejlfarvet i forhold til racestandarden. Den slags ved jeg ingenting om. Men jeg ved til gengæld, at det netop er det hvide, der får hende til at se SÅ fræk og bedårende ud :wehuu:Jeg ville bestemt også være ligeglad, hvis hun var min (bare hun var…-love)

Jeg tror også det var hendes skønhedspletter og al det hvide, der gjorde jeg ikke kunne slå hende ud af hovedet.
Og det var jo godt, for ellers boede hun jo ikke her… :yah::yah:

Tillykke med smuksakken :iloveyou:

Lige en lille update på hvordan det går i det bette hjem efter hunkatten Moon er flyttet ind.

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: Det går bare så godt!!!
Manden slæber rundt med hende på armen og er bare solgt!!!
HA…jeg vidste det!!!
At se det store brød, men den lille fine kat på armen…suuuuuk :hjertehop:

Moon er alt jeg drømte om. Hun er utrolig kærlig og kontaktsøgende.
Så vi er allerede så glade for hende!!

Har lige taget dette billede af hende, mens hun hygger på kontoret med hendes halvbror Hudson.
Det er okay med ham, men han så noget bebrejdende ud på mig tidligere idag, da hun kom og tog madskålen fra ham…MENS HAN SPISTE!!! :argh: