Må man købe klipper fra udlandet?

Er det NOGET du IKKE ved noget om???

[smilie=hate-hail.gif] [smilie=hate-hail.gif] [smilie=hate-hail.gif]

Tusinde tak Regitze, jeg kontakter dig lige privat. Der er i hvertfald nogle andre ting.

May-britt: du ved jeg gerne hjælper, du siger bare til

Rigtig dejligt Johnny. Der er bare nogle ting, som Miss T kan købe gennem sit firma, så vi kan slippe for told og skat, som vi ikke kan som alm. ikke registrerede. Eller er du også oprettet som firma?

Rigtig dejligt Johnny. Der er bare nogle ting, som Miss T kan købe gennem sit firma, så vi kan slippe for told og skat, som vi ikke kan som alm. ikke registrerede. Eller er du også oprettet som firma?[/quote]

nej det er jeg ikke, jeg tænkte nu osse mere på den tyske del af det.

Rigtig dejligt Johnny. Der er bare nogle ting, som Miss T kan købe gennem sit firma, så vi kan slippe for told og skat, som vi ikke kan som alm. ikke registrerede. Eller er du også oprettet som firma?[/quote]

nej det er jeg ikke, jeg tænkte nu osse mere på den tyske del af det.[/quote]

Alletiders - det åbner jo muligheder for at begynde at kikke efter spændende ting i tyskland. En ny verden - da jeg tidligere har måttet opgive at købe i udlandet over Ebay. Jeg er meget taknemmelig for de tilbud, jeg har fået herinde. Det havde jeg slet ikke regnet med sådan i praksis. Spurgte jo bare efter gode råd. Tusinde tak!