Maj Måneds Katte

Den bette Genie i klokkeskillaerne igår

25 Synes om

Kære havebrevkasse.

Kan man mon tage stiklinger af sådan en…? :thinking:

23 Synes om

:smelter:
Kæft han er sød altså

6 Synes om

11 Synes om

Lækker farve hans mave har. Og personlig ville jeg ikke kunne lade vær med at ligge mit hoved ned på den, når han ligger sådan. Selvom jeg godt ved at ikke alle katte tillader den slags.

4 Synes om

Der er ikke meget, Pete ikke tillader - og mavekys er i hvert fald ikke på negativlisten… :wink: :heart:

10 Synes om

Drømmekat :wehuu:

4 Synes om

Det er ikke helt ved siden af - må gi’ @Eva_K ret i hendes salgstale, de er virkelig nogle fantastiske drenge, på alle områder… :heart:
Kom hjem for lidt siden, ingen katte synlige, så kalder på dem - 2 minutter senere kommer de begge gående:

På første billede ta’r Diesel lige et pitstop, men umiddelbart efter:

20 Synes om

Hvor er det godt at Eva fik jer overtalt, og at de kunne forblive sammen. Ren solstrålehistorie for jer fire. :hjerte:

6 Synes om

Fik leget lidt med magisk redigering, som min nye mobil kan :smiley:

Jeg skal lige lære at bruge det rigtigt :smiley:

6 Synes om

Det er sjovt at han ikke har plettet maveskind. Synes at alle mine tabbyer har pletter på mavsen - altså bortset fra de der har hvid mave :smile:

8 Synes om

Jeg husker heller ikke at ha’ haft ensfarvede maver - men har så heller ikke haft klassisk tabby før, så måske er det årsagen, mener heller ikke Diesel har pletter…? :thinking:

3 Synes om

Nej, klassisk, spottet og makrel har pletter på maven på lige fod :smil: Jeg tror bare pletterne er ret varmt brune på Peter og pelsen lidt uglet, så måske derfor de ikke er så synlige, men de bør være der :blush: Magnus fx er meget mørkere end Eran og med mindre underuld, så hans er langt mere synlige altid.

Edit: jeg bladrede lige igennem en stak billeder og kan se at pelsskifte/sommer- vs. vinterpels betyder en del for hvor synlige mavepletterne er på de samme katte :smil:

12 Synes om

En der nyder jeg holder fri

13 Synes om

De har fældet big-time siden de landede - især Diesel, han har sindsygt meget underuld, så holder øje med om det ændrer sig. :+1:
Heldigvis er de glade for børsten, Pete hopper faktisk selv op på bordet, når jeg viser ham den… :smirk_cat:

9 Synes om

Hvad hedder den magiske redigering, lidt nysgerrig på om den også er i mon mobil

1 Synes om

Jeg fandt lige et ungdomsbillede af Kolbjørn, som jo blev aflivet for godt to måneder siden :cry:
Han var altså en smuk kat :heart:

22 Synes om

Jeg ved ikke hvad den hedder, men min mobil er en Galaxy A26

1 Synes om

Meget smuk. :kram:

4 Synes om

Jeg er heldigvis i kyndige poter, når jeg ikke er på toppen :hjerte:

15 Synes om