Maj Måneds Katte

Sådan kan man også ligge :joy:

17 Synes om

Jamen han er jo udmattet og udmagret :tihi:

5 Synes om

Jeg er ved at pelse Milton, indtil videre er det foregået i bittesmå intervaller over to dage, han er fri til at gå når han ikke vil, jeg sidder bare med trimmeren klar ved spisebordet.

Han har sådan en dum tæt pels hvor det han taber naturligt bliver siddende og giver dumme duller på ryg og sider. Så trimning er blevet mit nye våben.

Jeg måtte så i Biltema og købe en ny trimmer for aner ikke hvor den jeg købte sidste år er, hvis den overhovedet kom med i flytningen. Men den her er fin til prisen, bare uden plastikskær da de ikke kan komme ind i hans pels og med pelsretningen 90% af tiden :heart:

18 Synes om

Mulder mener åbenbart at blomsten er til ham :tihi:

15 Synes om

Er den da ikke det :tihi:

3 Synes om

Prinsessen kom ind med lille Peter edderkop … :spider:

Den fik jeg dog reddet og ledsaget ud igen :ok:

17 Synes om

Misserne og min kæreste er ved at køre mig ud på sidelinjen som reservemenneske. :joy:

21 Synes om

En der snyder sig i stuen

20 Synes om

En gang i mellem er men nøst til at tjekke om der er vejrtrækning…

19 Synes om

Min lille kattekilling har fødselsdag :heart_eyes_cat:

Hun tager ikke i mod gæster … heller ikke i dag :smirk_cat:

27 Synes om

:puuuuust: :tillykke: :puuuuust:

1 Synes om

Lille smukke prinsesse Bimmelim :heart: :wink:

Tillykke :flag:

2 Synes om

Det er set før :sunglasses:

4 Synes om

I dag fylder mit dejlige pelsede barnebarn 1 år. :flag: Hurra for Bismarck! :partying_face:

26 Synes om

:puuuuust: :tillykke: :puuuuust:

2 Synes om

Besøger en ven på Sjælland og denne søde, fritgående ven, som tilhører en anden af beboerne i området, kom flere gange og sagde hej ved havedøren.

20 Synes om

Stort tillykke med fødselsdagen til din lille killing :flag: hvor er hun fin :star_struck:

2 Synes om

Stort tillykke med din barnebarn, Bismarck 1 års fødselsdag :flag: hvor ser han flot ud :star_struck:

2 Synes om

Manse var og vil altid være uerstattelig :broken_heart: - men den her lille skid gør nu en ret overbevisende indsats for at fylde tomrummet… :heart:

28 Synes om

Hvor er det godt at høre! :hjertehop:

4 Synes om