Man er trådløs!

[QUOTE=Poly-Cats;700019]Deeeer ingen bånd der binder dig … :rock:
Din nye bedste ven Ruth :tihi:
Dejligt du er “på” igen [/QUOTE]

:høhø::høhø::høhø:

Ja, en Ruth i huset er bare det bedste længe :juhu:

Og tak, skønne dig - lad os tale om det om et par dage :stuck_out_tongue:

Tut for at gøre teksten mindre sløret skal du blot formattere harddisken. Så står det helt helt klart hvid på sort :slight_smile:

:uha::uha::uha::uha:

NEJ !?

Nu driller du da !?

Formattere er da ikke vejen frem !!??

DET tør jeg ikke !!!

:besvimer::besvimer::besvimer::besvimer::besvimer:

:cool2::cool2::cool2:

nyd freden… Tut hopper af…

:inlove::inlove:

NEJ !?

Nu driller du da !?

Formattere er da ikke vejen frem !!??

DET tør jeg ikke !!!

:besvimer::besvimer::besvimer::besvimer::besvimer:[/QUOTE]

JA :høhø:

Lige præcis, mon cherie - lige præcis !!

Frygter faktisk mig selv !!!

:lol::cool2::besvimer:[/QUOTE]

:tihi::tihi::tihi:

I må ikke være onde mod Tut!
Jeg får i DEN grad Flashbacks til når jeg sku’ hjælpe min mor pr telefon med hendes PC… - Hun kunne få fejl til at ske som selv ikke hærdede supportere nogensinde havde hørt om…

Men nu har jeg ikke min mor mere og jeg savner hendes “dumme” spørgsmål indimellem…

Tut… Hvis du ta’r puteren med i seng eller andre steder hvor den ikke står på et fast underlag, så pas på den ikke får det for varmt. Faktisk vil jeg anbefale dig at købe sådan en underlagsting tild en. Føtex har sådan en “sengebakke” ting og IKEA har en pude med fast top. Begge dele er rigtig gode. Får sætter du puteren på en dyne så overopheder den altså nemt (fordi udluftningen pludselig er sunket ned i dynen) og så risikerer du at du ikke har din nye puter ret længe…

Pas nu på hvad der foregår med den der fine box. Mine guldklumper ødelagde antennerne og så var det trådløse eventyr forbi.

:besvimer::besvimer::besvimer::besvimer:

DRILLEPIND !!!

SÅ meget har jeg da lært, at formattering er sidste chance…

Heldigvis kan jeg ikke huske, hvordan Fru Tonya og jeg gjorde…:rock:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;700222]I må ikke være onde mod Tut!
Jeg får i DEN grad Flashbacks til når jeg sku’ hjælpe min mor pr telefon med hendes PC… - Hun kunne få fejl til at ske som selv ikke hærdede supportere nogensinde havde hørt om…

Men nu har jeg ikke min mor mere og jeg savner hendes “dumme” spørgsmål indimellem…

Tut… Hvis du ta’r puteren med i seng eller andre steder hvor den ikke står på et fast underlag, så pas på den ikke får det for varmt. Faktisk vil jeg anbefale dig at købe sådan en underlagsting tild en. Føtex har sådan en “sengebakke” ting og IKEA har en pude med fast top. Begge dele er rigtig gode. Får sætter du puteren på en dyne så overopheder den altså nemt (fordi udluftningen pludselig er sunket ned i dynen) og så risikerer du at du ikke har din nye puter ret længe…[/QUOTE]

:inlove::inlove::inlove:

Tak… og tak fordi du IKKE driller :høhø::høhø:

Jeg vil selv lave sådan en bakketing, den kan stå på - og tænker på at lave den sådan at skærmen også har støtte, så den ikke bliver slap af at stå op hele tiden…

Jeg kan såmænd oz få pulsen op hos selv dem mest erfarne it-nørd… jeg er virkelig dååååm - men jeg har fået stor-stor hjælp af en meget kærlig og humoristisk pige (Johnnys kone Tonya) :hjerte:

Vi fik grinet godt igennem sammen - for man skal bare grine af det…vi kan jo ikke vide alt, vel ?? :tihi::tihi:

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅndskyld jeg mobbede:trøste::trøste::ups::tihi: