Mangles: Opskrifter med Jaka bov

Jeg har godt nok aldrig fået Jaka bov, men måske man skulle prøve det? :stuck_out_tongue: Har bare altid tænkt at det var noget halvklamt noget, lidt ligesom forloren skildpadde og hakkebøffer på dåse og den slags… Er generelt ikke glad for middagsretter på dåse, jeg har sådan en fornemmelse af, at det bare er Chappi hundemad, med en anden etikette :tihi:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;804263]uhm forloren skinke! Det havde jeg helt glemt :slight_smile:

Det var muligvis ringe, men nu er jeg en af dem der elsker de små helt billige, maskinudbenede (og ja, jeg ved godt hvad det vil sige…) cocktailpølser - og så var forloren skinke ikke så værst :slight_smile:

Jeg har forresten en dåse corned beef stående osse… uhm… den er SÅ god i sandwiches (og det er jaka bov forresten osse)[/QUOTE]

Er der noget du ikke synes er lækkert haha

Nej jeg elsker nu også alle disse ting. Jeg er klart tilhænger af at man skal spise, hvad der spises kan (bortset fra lakrids - føj). Men jeg er også vokset på på bl.a. Jaka bov, da mine forældre ikke altid havde så mange penge til mad sidst på måneden, var det en af de nemmere løsninger

Nu begge dele jo godt nok lavet i Danmark. Ved godt at opfinderen af spam er amerikaner og det sælger bedst i usa og Philippinerne. Jeg elsker begge dele, men synes Spam fra Randers er lidt bedre end Jaka bov. Spam har et nået større kødindhold på hele 89 procent :grin:

Bare så du er klar over det - du har svaret i en tråd, der er mere end 10 år gammel. Så du skal nok ikke forvente en hel masse respons :slight_smile:

1 Synes om

Så du tænker ikke tiden er til en Jaka-revival…? :thinking: :smirk: :confounded:

2 Synes om

Nej, bare nej

1 Synes om