Marts katte 2025

Det er tydeligt, at han nyder turen.

3 Synes om

Passer min datters dyr mens hun er på spaophold :smiling_face_with_three_hearts: Milullu :smiling_face_with_three_hearts:Tortie plysset husmis og effektiv jæger :smile:

20 Synes om

Dagens arbejde er overstået og vi er gode venner igen :tihi:

18 Synes om

Hvor er hun smuk :heart_eyes:

3 Synes om

Alba (DK*Petheavens Milka), allerbedste, blideste, sødeste missepige fyldte hele 10 år i går. :star_struck::heart_eyes_cat::purple_heart::two_hearts:

Vi havde lige lidt krise omkring jul, da jeg havde den frækhed at have bestilt seniorfoder, og damen gik i sultestrejke. :face_with_peeking_eye::grimacing::face_with_spiral_eyes:
Klog af min venindes erfaringer, som brugte 10.000 hos dyrlægen på hendes voksne damemis for samme diagnose, havde jeg is i maven, og konstaterede kræsenhed og deraf spisestop. :see_no_evil: I dag er alt vel og hun har en god lille topmave igen. :heart_eyes_cat:

Håber på mange år endnu! :crossed_fingers::crossed_fingers::two_hearts::purple_heart::heart_eyes_cat::heart_eyes:

22 Synes om

Sofahygge.

16 Synes om

:puuuuust: :tillykke: :puuuuust:

1 Synes om

Stort tillykke med de 10 år :flag:
til din smukke Alba :star_struck:
Og til dig med hende :flag:

1 Synes om

Med spansk accent? :sunglasses:

11 Synes om

Stort tillykke :flag: til smukke og dejlige Alba. :thumbup:

2 Synes om

Det er fredag og vi kan ligeså godt starte weekenden med en slapper :grinning:

I må alle have en dejlig weekend og nyde det gode vejr :heart:

19 Synes om

Jeg er ked af, at være den der siger det - men det er desværre kun torsdag :sweat_smile:

Men god weekend til dig og Nalle, hvis ellers er så heldige allerede at være gået på weekend😄

8 Synes om

@Lonse Jeg har fri i morgen, så en lille smutter :grinning:

10 Synes om

En billed fra i nat i mørket
Men synes alligevel den er ok på en måde

16 Synes om

Efter at have leget det meste af formiddagen, fandt Masso en solstråle i sin lænestol :smelter:

17 Synes om

Og i stuen hygger Mille i hulen - det er åbenbart række tunge dag herhjemme :tihi:

19 Synes om

Mine blå :heart:

24 Synes om

Det er hårdt at have besøg

19 Synes om

Delle er mors pige. Jeg elsker at se hende se så salig ud. :lovelove:

18 Synes om

Mor og søn :hjerte:

21 Synes om