Marts Katte

Ja, du er jo sekundær :face_with_hand_over_mouth:

1 Synes om

:smelter:

1 Synes om

Tror I, at jeg har været savnet?

Sådan hænger hun normalt kun når vi er nede ved den væmmelige dyrlæge…

24 Synes om

Nååååååårh ja der er da vist en der har savnet dig :smelter:

4 Synes om

Ja, normalt vil hun slet ikke være her, når jeg sidder ved spisebordet.
Men i dag hang hun ved mig i ½ time, først på brystet og bagefter på skødet…

10 Synes om

:smiling_face_with_three_hearts:

2 Synes om

Aslan var ude på ballade, men Simba opdagede ham, og sprang op og næseduttede ham :heart:

20 Synes om

Nuttet at ballade kan afværges med næsedut. :smiling_face_with_three_hearts:

4 Synes om

Som sagt er Delle ikke fan af min trang til at tage billeder af hende, så her prøver jeg at napse et billede til en snap, hvor hun rækker ud efter telefonen, får swipet hen på et filter og skubbet til min finger som tager et billede. Såeh… Delles første selfie? :tihi:

17 Synes om

Vi er igang med at planlægge 3 ugers rundrejse på østkysten af USA.

Jeg er så gammeldags at jeg godt kan lide et papirkort til lige at få et overblik.

Og det kan Lady (mco) også godt.

Hun er ved at undersøge hvor langt der er fra New York til Maine….det kunne jo være vi kunne tage en statskat med hjem i kufferten til hende :star_struck:

18 Synes om

Der er melding om vindueskigger i Spjellerup :grimacing:

23 Synes om

Det er også en udfordring i Esbjerg.

18 Synes om

Øjne i nakken…? :thinking: :smirk: :grin:

3 Synes om

Den sort/hvide sidder stadig ved samme vindue. Ved ikke om den bor der og gerne vil lukkes ind, eller om den bare er på besøg. Men der er en del fritløbere og vilde katte her, som bliver fodret af folk i området.

3 Synes om

Når kæresten arbejder hjemme, er der tydeligvis en der hygger :inlove:

18 Synes om

Hun er godt nok ikke min, men hun er trods alt familie - Jools’ rejsegener kommer især til udtryk hos et af hendes norske børnebørn, der netop har været på ballontur over Sahara med sin ejer :sunglasses: :stuck_out_tongue_winking_eye:

15 Synes om

Vildt nok alligevel - jeg havde ikke turde :see_no_evil:
Men sikkert lidt af en oplevelse for både ejer og kat :slight_smile:

2 Synes om

Jeg vil nok også betakke mig for at have mine sprællede med, men en ballontur igen, JA tak! :smiling_face_with_three_hearts:

3 Synes om

De har allerede prøvet lidt af hvert - katten var også med på ferie til Thailand for et års tid siden. Nu er de så på glamping i den marokkanske ørken :sunglasses: og da hendes opdrætter skrev til mig i morges, at Nana havde været på ballonflyvning, svarede jeg bare, at “ja, selvfølgelig har hun det”. Der er ikke noget, der overrasker mig ved de to mere :wink:

7 Synes om

Jeg fulgte også i lang tid den burmeser, som var med på motorcykel på østkysten af usa.

Det undrer mig ikke, at en burmeser bare synes sådan et liv er fedt :slight_smile:

5 Synes om