Marts Katte

Nå jeg tager bare den ene billed tør ikke skrive hvad jeg læser den anden til :see_no_evil:

2 Synes om

Kan også sagtens være mig der tæller forkert. Men tror jeg holder på 6 stk.

2 Synes om

Jeg er stadig på 7 :slight_smile: Men tør ikke være for påståelig. 6 er også en mulighed :wink:

Uuuuh - det er spændende, det kan jeg slet ikke få det til. Men det kan sagtens være fordi det er første gang jeg prøver at tælle killinger på røntgenbilleder.

@anne_p Hvor langt er hun henne? Hvor lang tid er der til spændingen bliver udløst?

2 Synes om

Jeg tror der er 6 stk.

3 Synes om

Håber sørme ikke der er 11 :open_mouth:

Hun har dag 63 på næste mandag så når som helst derefter :stuck_out_tongue_closed_eyes:

7 Synes om

Det er hårdt at have gæster :heart_eyes:

Selvom ældste nevøen og niecen er hhv. 16 og 14 år så kan de kører en Masso træt ved at trille bold frem og tilbage i stuen :tihi:

16 Synes om
7 Synes om

Laffe og Ralf er et par trætte drenge efter turen til Polen. I går aftes lå de længe på sofaen “arm i arm” :slight_smile:

25 Synes om

Åååårh en lækker duo :smelter:

2 Synes om

Ej for helvede hvor er det nuttet. :smelter:

2 Synes om

Dronningen… :slight_smile:

Dushara Cathal Caithlin, 26.03.2024

19 Synes om

Så smuk! :hjertekat:

3 Synes om

Og hendes menneske spejler sig i hendes smukke øjne - i sandhed en dronning :heart_eyes:

3 Synes om

Dronningen er så smuk :heart_eyes:

1 Synes om

Vilddyret er lige under den smukke overflade… :wink:

Dushara Cathal Caithlin, 26.03.2024

15 Synes om

:smelter:

Jeg forstår bedre, hvorfor jeg lidt føler mit tæppe ligger meget tæt :tihi:

19 Synes om

Kæft han er dejlig altså. :smelter:

3 Synes om

Det er han, største delen af tiden skal han helst ligge så han kan mærke der er fysisk kontakt til en af os, især hvis vi har været ureglementeret hjemmefra, hvilket virker til at være alle andre ture ud af huset end på arbejde :joy:

6 Synes om

Der sker noget spændende derude … altså, desværre ikke i min have, men ude ved gadekæret …

14 Synes om