Marts Katte

Eller overskæg:

9 Synes om

Godt valg af din søn og hans familie @FinnRasmussen - for hun er da en lille skønhed - overskæg eller ej :thumbup:

2 Synes om

Besætteren i gang med morgen-yogaen… :smirk:

22 Synes om

:heart_eyes: :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

Min panter endte med mindre alenetid end frygtet, så han har ikke været spor belastende :heart: vi har tilmed fået en god og tiltrængt lur sammen.

8 Synes om

Den endte i den forkerte tråd :joy: men så kan jeg da beklage ved at sætte et billede ind af panteren, der stopper vasken

19 Synes om

Lige den slags stoppet vask kan man sagtens leve med :smiling_face_with_three_hearts:

4 Synes om

I dag fejrer vi Rags’ 17 års fødselsdag. Han er bare den rareste kat, jeg kender, og hver eneste dag med ham har været en glæde. Stor tak til Teresa Guldager for at betro ham til os.

Dushara Tatters and Rags, 29.03.2024

25 Synes om

Tillykke til Rags :flag:

2 Synes om

Kæmpe stort tillykke til Rags. En af de rareste og mest tillidsfulde katte jeg kender :flag: :flag:

2 Synes om

Tillykke til Rags :denmark:

1 Synes om

Hvor er det et godt billede af dig og din bedste ven. Tillykke med den gamle dreng :flag:

4 Synes om

Stort tillykke med de 17 år Rags :flag:

Og stort tillykke til jer med i fik Rags og tillykke med jeres vidunderlige Rags :heart_eyes: :flag:

1 Synes om

Stort tillykke til Rags med de 17 år :flag: Er sikker på han har det som blommen i et æg hos jer. :crown:

2 Synes om

Stort tillykke med din dejlige Rags
:flag:

17 år er en flot alder :flag:

Og han er stadig en smuk piratkat :flag:

:tillykke: :flag: :tillykke:

1 Synes om

:puuuuust: :tillykke: :puuuuust:

1 Synes om

Tillykke til og med Rags :tillykke:

1 Synes om

Nemlig :sunglasses: