I ønskes alle en glædelig jul fra Rags, Caithlin og Bastian samt deres crew.
Bastian, 05.12.2024
Vi prøvede lige at få et par fine billeder med fint pyntehalsbånd, men misserne er ikke vant til at have dem på, så det synes de bestemt ikke er sejt.
Glædelig jul fra os i Esbjerg
De behøver da heller ingen pynt - de er smukke nok som de er
Men det er da nogle fine halsbånd
Glædelig jul
Også fra Simba og Aslan
Det har du helt ret i, og misserne er meget enige. Men de er bare så fine.
Tak og en god jul til din far og smukke Stella
Jeg har fået missekatte
Lego fra Katja (Som hun har “tvunget” mig til at vente med at bygge til hun er hjemme hos mig igen )
Og en masse sorte katte fra min bror, som jeg lige skal have malet lidt hvidt på, så det ligner mine katte.
Og en “fidget” kat der har øjne der kan lyse i mørke (også fra min bror)
Hvor er den sød den lego kat.
Det har jeg aldrig set før.
Jeg så den vidst nok sidste år, og den har været højt på min ønskeliste siden.
Den ligner nemlig min ene kat Simba
På æsken står der hovedet kan drejes fra side til side og munden kan åbnes og lukkes
De andre katte er nogle min bror har 3D printet til mig
Jeg har også fået Lego. Dog ikke katten. Havde der været en lego kat der lignede en af mine katte havde jeg også haft den på min liste. Håber de laver flere!
Jeg har fået chrysanthemum fra botanical collection, og jeg elsker langt de fleste sæt fra botanical collection. Så den tror jeg, at jeg skal samle i dag.
Det er nu dokumenteret - Kodak’s ørestilling er ikke genetisk betinget, men tydeligvis smitsom…
Jeg har ønsket mig mindst én af dem fra mig selv, så det må jeg se, om ikke jeg kan få i løbet af januar
Jeg har en del efterhånden. I en sådan grad at min søster har svært ved at holde styr på hvilke jeg har. Hun holder meget af at give mig lego, så selv når jeg ikke har specifikke Lego pakker på min ønskeseddel, kan jeg være næsten sikker på at der er lego fra hende. Jeg tror egentlig bare jeg skal have en liste med hvilke jeg mangler, så det er nemmere at holde styr på.