Mere Rags i haven og andet fra i dag

Endnu et bonusbillede taget for en halv time siden. Det er jo lige før, de fletter haler… :slight_smile:

Både Milly og Snehvide er helt trygge ved ham nu. Når man tænker på, hvordan de tog imod ham for 1½ måned siden, må man vist sige, at de har rykket sig… :smiley:

Tak Britta. Jeg kan også godt lide det stolte udtryk - og heldigvis er Rags slet ikke indbildsk. :slight_smile:

Tak, Karina. Nej, de to gamle er bestemt også skønne. :slight_smile:

Tak, Brita. Nu er jeg ikke royalist, men konge lyder i dette tilfælde helt klart bedre end ministerpræsident… :slight_smile:

Lige nøjagtig den attitude og det look var hvad jeg faldt for første gang jeg så Rags…

Hold kæft han er lækker :hjerte::inlove::besvimer:

Dejligt at se at Milly er tilbage i topform :ok:

Skønne skønne billeder, og sikke lækre og dejlige katte du har dig.

[QUOTE=Catika;748510]Lige nøjagtig den attitude og det look var hvad jeg faldt for første gang jeg så Rags…
Hold kæft han er lækker :hjerte::inlove::besvimer:
Dejligt at se at Milly er tilbage i topform :ok:[/QUOTE]

Tak, Tine. Du gættede jo ret hurtigt, at det var Rags, der var på tale som vores “kommende”, og din anbefaling holdt stik 100 procent.
Han er en flot kat med et godt sind - og hvad mere kan man ønske sig. :slight_smile:

Tak, Susanne. Jeg er bare glad for at kunne dele glæden over dem, for vores katte er jo dejlige - lige som alle andre katte også er. :slight_smile:

Han er flot ham Rags, han og haven klæder hinanden :). Dejligt at Milly og Snehvide er blevet så glade for ham, og han for dem :love2:.

Mange tak skal du have. Nu skal vi lige forbi jul, og så vil jeg begynde at glæde mig til foråret, hvor de kan være endnu mere ude. :slight_smile:

Jeg kan se, at han er både ved at få pels og farve - den flotte dreng.

Ja, også dér havde du ret i din forudsigelse. :ok: Og så har han indbygget byens største spindemaskine. :slight_smile: