Min elskede Ataman Kurilkot er gået bort

Det gør mig ondt :ked:
:sørger:

:trøster:

Det gør mig ondt. Det er en skrækkelig måde at miste en af sine elskede dyr på :ked:

:ked:tak Jeanette- det er den værste opringning jeg nogen sinde har fået:ked:

:trøste:

R.I.P - en forfærdelig måde at miste sin bedste ven på…

Hvor er det synd for Ataman at miste livet så tidligt, især på den måde… R.I.P Ataman, som har været en god hankat til at sætte gang i KBL racen her i DK.

Dejligt de i det mindste ville tage ham til dyrlægen, det er er nok ikke mange er gør.

[QUOTE=Amorito;902276]Har i dag mistede min elskede hankastrat- min første Kurilean Bobtail- starten på dette opdræt og den bedste kat jeg nogensinde har haft. mit et og alt- min kæmpe dreng- min udstillingskonge…:ked::ked::ked:

R.I.P min elskede dreng…jeg vil savne dig altid[/QUOTE]

Det gør vanvittig ondt at miste sine kære. Må han blive en af de mange stjerner på himlen, som kigger ned til dig.

:sørger:

R.I.P - en forfærdelig måde at miste sin bedste ven på…[/QUOTE]

Ja- han var virkelig min bedste ven!!! Tak Tanja

Tak alle sammen- ja, Ataman var Danmarks først fertile Kurilean Bobtail og han er far til Danmarks første kuld! Han har lavet nogle rigtig flotte killinger og vi har heldigvis en søn her i Danmark efter ham, samt 5 avls dyr i udlandet efter ham! Så det er da en lille trøst…

hold da op :hjerte: sikke meget han har været med til, selvom livet ikke blev så langt desværre :frowning:

trøst til dig og rigtig god tur over broen til Ataman :hjerte: :lys:

Igen- mange mange tak alle sammen!

Det gør mig ondt :frowning:

:rip: Ataman

Sov godt Ataman :lys: