Stort tillykke med din dejlige nye dreng! ![]()
Tillykke, hvor er han fin ![]()
Han er SÅ fin Tine, glæder mig til at se hvad han kan lave med dine tøser i fremtiden af foxy-look-alikes LOL
KH
Linda
Tillykke med ham, glæder mig til at se ham irl. på et tidspunkt.
Stort tillykke med ham Tine
Han er godt nok smuk :love2:
Grønne øjne - kæmpe suk
Ved godt det ikke er øjnene der gør katten, men det er bare så specielt synes jeg.
Tak for lykønskningerne ![]()
Jeg har været vild med ham siden jeg så de første billeder af ham 2 uger gammel, så det at se ham live og at blive bekræftiget i at det var det rigtige, er bare så dejligt. Han er så småt ved at falde til og jo mere jeg får kigget på ham, bliver jeg mere og mere glad. Han er skisme pæn ![]()
Han er da bare for lækker. Tillykke!
Jeg faldt for ham pga hans stærke grønne øjne
- har haft svært ved at se andet ( jeg har noget med grønne øjne - det er bare SÅ skønt - blot ærgerligt at man ikke rigtig ved hvordan det nedarves). Men lækker er han. Stort tillykke til Tine, som nu for første gang har købt egen hankat ( selv om hun fik lidt hjælp
).
Tillykke med ham - han ser skøn ud ![]()
Rigtig hjertelig tillykke med din nye avlskat… wauuuuu, han er en fryd for øjet ![]()
Tillykke med ham : ) og ja mand, hvor er det en smuk kat!!!
bliver helt forelsket!
[QUOTE=Catika;1107957]
Almaros Jordano ![]()
Og så har han grønne øjne ![]()
[/QUOTE]
Hvor er han da bare smuk!
Nu er jeg en coon-fan og er helt med på at skovkatte også er dejlige - må vist også tilføje Somalier på “må have listen” - hold nu da op for et udtryk han kan præstere! ![]()
[QUOTE=HolmeInc;1111290]Hvor er han da bare smuk!
Nu er jeg en coon-fan og er helt med på at skovkatte også er dejlige - må vist også tilføje Somalier på “må have listen” - hold nu da op for et udtryk han kan præstere!
[/QUOTE]
Tak og ja han er dælme dejlig ![]()
Fik lige taget lidt nye billeder og jeg elsker hans attitude ![]()
Tak og jo det var noget af en udfordring at vælge, især når hverken du eller opdrætter kunne kende forskel på Josch og Jordi ![]()
Tak og ja han er fisme skøn ![]()
Tak ![]()
Tak ![]()
Han har da cattitude for det hele og lidt mere til - måske jeg skal katnappe ham. Naaa nok ikke, der er for langt til Glostrup:)
Neiii er du gal mand, har jo lige fået ham hjem efter lang venten :høhø:
Men jeg håber han bliver kval. til WW i Ålborg, så må du gerne komme og kramme ham ![]()
[QUOTE=Catika;1111305]Neiii er du gal mand, har jo lige fået ham hjem efter lang venten :høhø:
Men jeg håber han bliver kval. til WW i Ålborg, så må du gerne komme og kramme ham ;)[/QUOTE]
Og det kan du tro jeg også gør - altså nusser ham pelsløs i til WW (skal nok vente til efter han har været til bedømmelse:høhø:)
Vi takker så ![]()
Nu er hverken du eller Teresa jo helt enige i min smag, hvad angår Somalier, men jeg kan nu godt lide, at han er lidt lang i snudepartiet. Foruden alle de andre åbenlyse kvaliteter.
Det skal nok blive godt… ![]()
[QUOTE=FinnFrode;1111335]Nu er hverken du eller Teresa jo helt enige i min smag, hvad angår Somalier, men jeg kan nu godt lide, at han er lidt lang i snudepartiet. Foruden alle de andre åbenlyse kvaliteter.
Det skal nok blive godt… :D[/QUOTE]
Arhhh, så langt er vi heller ikke fra hinanden :høhø:
Jeg kan også godt li’ de er lidt lange frem for korte og runde ( Siger jeg der har Dorsa og Carlos gående der er total korte
)