[QUOTE=Susanne W;859031]Er det måske hende, der er på et billede i Horsens Folkeblad idag…? (Og hun ligner sin mor )
VH
Susanne[/QUOTE]
Uha…den avis får vi jo ikke…må lige ind på hjemmesiden og lure . Jow…sørme http://hsfo.dk/skanderborg/hf136868/fraekke-chicks-og-friske-fyre
Hun står ca midt i . Det må jeg lige fortælle hende
.
[QUOTE=Jane K;859213]Æblet er faldet tæt på stammen - sikke en smuk datter, du har Camilla.
…der er da også et godt billede af dig i din billedserie fra Mauritius[/QUOTE]
Naaarh…det er vist ikke lige det bedste billede der er taget he he
Da jeg gik i gymnasiet (alm STX) havde vi hvert efterår en gallafest for alle tre årgange.
Det var også med fint tøj, middag og lanciers.
Jeg misunder i øvrigt alle der ikke har gået i gymnasiet eller lignende, og ikke har haft den oplevelse. Det er så sjovt, at sådan gøre det helt store nummer ud af det, og lanciers er supersjovt!
Der var i øvrigt også sådan en uskreven regel om at det klart var 3.g’erne der havde de fineste kjoler, og så derned efter.
Så selvom man da havde fin kjole på i 1.g, så var det altid spændende at se 3.g’erne og deres kjoler. Kan huske især en, der havde så stort ét skrud, at hun dårlig kunne sidde ned.
Netop for 3.g’erne, var det også tradition, at de inden festen blev samlet op i limousine, og kom “fashionable late”, netop for at gøre en stor entré.
Åååh, det var tider… [indsæt nostalgisk smiley]
Men jeg kan da love jer allesammen for at jeg ikke så så godt ud i gymnasiet! :surrender1:
Hvis I tænker “kikset teenager” … ja, det var vist mig. :høhø:
På Andreas efterskole holdt de en gallafest da de startede. og de skal holde en mere nu her hvor de slutter. Det er en vældig god ide… men hu-ha hvor er det dyrt med gallatøj >_<