Mine vidunderlige piger <3

Åhhh du har bare verdens dejligste piger :wehuu:
Sikke nogle skønne billeder du har fået taget af dem.
Og hvor er Mike dog sød at han sådan giver dig OG pigerne blomster :inlove: :hjerte:
Man smelter jo heeeelt over de tre skønheder :inlove:

Super hygge billeder med 3 dejlige velplejede og smukke katte :slight_smile: jeg har 2 puttekatte.

Hej Maria:wehuu:

Hvor har du bare fået taget nogle gode billeder af dine piger. Jeg glæder mig til at besøge jer snart igen.

Jeg har hygget med Freja, og hun følger mig, hvor end jeg går hen. Tror hun savner mig :frowning:
Men hyggeligt, det er det. Hun har også været ude og snuse til sneen, men kom meget hurtigt ind igen, hun skulle ikke nyde noget. Der ligger jo også pænt meget.

Hav det godt.

Knus fra LBD:fløde:

Hvor er det bare nogle gode billeder og sikke nogle smukke katte :wehuu:

[quote=Sannela;521807]Jamen…de forstår da også lige at placere sig.
[/quote]

Ja det har du virkelig ret i - Kiyomi og Michiko er meget fotogene! Tenshi derimod er enormt svær at få gode billeder af, hvilket er årsagen til at der desværre er så få billeder af hende i forhold til de andre. :frowning: Det er selvfølgelig bare kameraet der ikke kan fange hendes blændende skønhed! :engel2:

[quote=Rikke Lillevang;521889]Åhhh du har bare verdens dejligste piger :wehuu:
Sikke nogle skønne billeder du har fået taget af dem.
Og hvor er Mike dog sød at han sådan giver dig OG pigerne blomster :inlove: :hjerte:
Man smelter jo heeeelt over de tre skønheder :inlove:[/quote]

Tusind tak sødeste Rikke! :inlove:
Og ja, Mike har godt nok fået købt blomster til alle sine fire piger. :hjerte: Mislingerne var i hvert fald helt sikre på at buketten var til dem. :tihi:

[quote=Freja79;522114]Hej Maria:wehuu:

Hvor har du bare fået taget nogle gode billeder af dine piger. Jeg glæder mig til at besøge jer snart igen.

Jeg har hygget med Freja, og hun følger mig, hvor end jeg går hen. Tror hun savner mig :frowning:
Men hyggeligt, det er det. Hun har også været ude og snuse til sneen, men kom meget hurtigt ind igen, hun skulle ikke nyde noget. Der ligger jo også pænt meget.

Hav det godt.

Knus fra LBD:fløde:[/quote]
Tusind tak kære Line! :inlove:
Jeg og pigerne glæder os også til du kommer og besøger os igen! :yah:
Selvfølgelig savner Freja dig. :hjerte: Du må bare trøste hende med, at nu kan hun snart få lov til at flytte med dig - Så bliver hun glad igen! :klappekat:

Ja, jeg har set billeder fra Bornholm i nyhederne - Det ser godt nok vildt ud!! :uha:

Sørg nu for at komme hjem i god behold! :hjerte:
Hils dine forældre og alle misserne fra mig! -kramer

Skønne skønne billeder <3<3<3 :hjerte:

Super skønne billeder af dine tøser :wehuu:
Sikke en skøn farvefordeling din tortie tøs har :hjerte:
Hvordan sætter du tekst under billederne :?:?:?
Jeg vedhæfter billederne i trådene, men jeg synes da ikke, jeg kan sætte tekst under billederne :gruble:

[quote=•~ Rikke ~•;522179]
Hvordan sætter du tekst under billederne :?:?:?
Jeg vedhæfter billederne i trådene, men jeg synes da ikke, jeg kan sætte tekst under billederne :gruble: [/quote]

Hvis du uploader billederne direkte fra computeren, skal du bagefter klikke på dem for at sætte dem ind bestemte steder i indlægget - ellers bliver de bare placeret automatisk til sidst i indlægget, hvilket nok er det du har oplevet. :slight_smile:

Jeg er begyndt at gøre det, at jeg først uploader billederne til photobucket, og derefter sætter billedadresserne ind i indlægget. Så bliver billederne lidt større, hvilket jeg foretrækker. :slight_smile:

Hvis du ikke forstår hvad jeg mener, kan du bare spørge igen, så skal jeg prøve at gøre mig mere forståelig. :ok:

[quote=Maria Amanda;522192]Hvis du uploader billederne direkte fra computeren, skal du bagefter klikke på dem for at sætte dem ind bestemte steder i indlægget - ellers bliver de bare placeret automatisk til sidst i indlægget, hvilket nok er det du har oplevet. :slight_smile:

Jeg er begyndt at gøre det, at jeg først uploader billederne til photobucket, og derefter sætter billedadresserne ind i indlægget. Så bliver billederne lidt større, hvilket jeg foretrækker. :slight_smile:

Hvis du ikke forstår hvad jeg mener, kan du bare spørge igen, så skal jeg prøve at gøre mig mere forståelig. :ok:[/quote]

Jamen jeg bruger jo ikke billedeadresser, men uploader direkte fra pc’en, for jeg kan ikke finde ud af det andet :frowning:
Og jeg synes ikke, jeg kan se billederne, før de er i indlægget, og der er det jo for sent, at skrive en tekst til billedet :frowning:

[quote=•~ Rikke ~•;522198]Jamen jeg bruger jo ikke billedeadresser, men uploader direkte fra pc’en, for jeg kan ikke finde ud af det andet :frowning:
Og jeg synes ikke, jeg kan se billederne, før de er i indlægget, og der er det jo for sent, at skrive en tekst til billedet :([/quote]

Det var også det jeg mente med det første jeg skrev. :slight_smile:

Når du gør det på den måde, skal du efter at have uploadet klikke hér:

Så kommer der til at stå [ATTACH]nummer[/ATTACH] i indlægget dér hvor du har sat billedet ind. :slight_smile: Når du så klikker “Vis indlæg”, skulle du gerne kunne se billedet det rigtige sted.

Hvor er dine katte dejlige… :inlove:

[quote=Maria Amanda;522212]Det var også det jeg mente med det første jeg skrev. :slight_smile:

Når du gør det på den måde, skal du efter at have uploadet klikke hér:

Så kommer der til at stå [ATTACH]nummer[/ATTACH] i indlægget dér hvor du har sat billedet ind. :slight_smile: Når du så klikker “Vis indlæg”, skulle du gerne kunne se billedet det rigtige sted.[/quote]

Tusind tak for forklaringen - det må jeg snart prøve :slight_smile:

Iiih, de er så dejlige de smukke katte! :inlove: Og det er virkelig nogle fantastiske billeder du har fået taget af dem :thumbup:

Jeg glæder mig til lørdag, hvor jeg rigtig kan komme og nusse dem :slight_smile: (Hvis de altså gider mig, og ikke har for travlt med alt muligt andet :p)

[quote=Kogle;523013]Iiih, de er så dejlige de smukke katte! :inlove: Og det er virkelig nogle fantastiske billeder du har fået taget af dem :thumbup:

Jeg glæder mig til lørdag, hvor jeg rigtig kan komme og nusse dem :slight_smile: (Hvis de altså gider mig, og ikke har for travlt med alt muligt andet :p)[/quote]

Iiiiih tak, lille Kogle!! :wehuu:
Jeg og misserne glæder os også til lørdag! :yatta::yatta::yatta::yatta: