Mini diamanter

[QUOTE=Jeanette;1292916]Mange tak, de har alle fint knappet sig på :thumbup:

Ja vi er ret gode til at rende dammen hos dyrlægen, super dejligt :thumbup:
Dejligt lige at få din vurdering af de to tøser :thumbup:

Vi vil glæde os til at se jer på barselbesøg :)[/QUOTE]

ja det er vi faktisk… Og nu lyder det som om vi konstant render til dyrlæge hvilket ingen af os gør, men vi rammer åbenbart de samme dage…

Og vi må lige finde en dag… I må også snart komme på besøg hos os…

Skal drengene navngives efter kronjuveler? :høhø:

Tillykke med syvlingerne! :flag:

Til lykke med de små :flag:

[QUOTE=Jeanette;1292892]Enig, Diamond er jo delekat og da faderen er min, så får dette kuld mit stamnavn, og når nu jeg er kommet til J, så syntes jeg det er oplagt med et juvelkuld :slight_smile:

håber den ene af drenge udvikler sig så han bliver bedre typen end hans far og med samme blide temperament :hjerte:[/QUOTE]

Altså… Brian gør opmærksom på at hans stamtavlen Red Delong er navnet på en særlig slags diamanter :wink:

Sikke en redefuld :flag: Og hvor er mormissen smuk :hjerte:

Tillykke med dem :wehuu:

Mange tak alle sammen, og undskyld jeg ikke har fået svaret, men opgav at gøre det over mobilen, enten ville den ikke poste eller posted den dobbelt.
Killingerne er nu 3 dage og stortrives :thumbup: Jeg vil lige kigge nærmere på køn og farve senere i dag :slight_smile:

[QUOTE=galath;1293006]https://no.wikipedia.org/wiki/Liste_over_ber%C3%B8mte_diamanter

Sikke en redefuld :flag: Og hvor er mormissen smuk :hjerte:[/QUOTE]

Mange tak, ja hun er rigtig fin, hun er fra mit første kuld :slight_smile:

Mange tak alle sammen, og undskyld jeg ikke har fået svaret, men opgav at gøre det over mobilen, enten ville den ikke poste eller posted den dobbelt.
Killingerne er nu 3 dage og stortrives :thumbup: Jeg vil lige kigge nærmere på køn og farve senere i dag :slight_smile:

[QUOTE=galath;1293006]Liste over berømte diamanter – Wikipedia

Sikke en redefuld :flag: Og hvor er mormissen smuk :hjerte:[/QUOTE]

Mange tak, ja hun er rigtig fin, hun er fra mit første kuld :slight_smile:

De små stortrives og i går fik jeg taget lidt billeder, håber i lige vil hjælpe med at tjekke køn, :thumbup:

Mor er DIamond - KBL fs 09 24, er ikke bære af solid og fortynding
Far er Ushi - KBL e (KBL e 24) han var tydelig spotted som killing og ungdyr, han har lavet blotched killinger

  1. Dreng KBL d 24 el. 22

  2. Dreng KBL n 09 22

  3. Dreng KBL ns 23 el 24

  4. Pige KBL f 24 el 22

  5. Pige KBL f 09 22

  6. Pige ds 22

  7. Jeg vil mene pige, KBL f(s) 09 23, men jeg kan ikke se skyggen af rødt på hende ??

[ATTACH=CONFIG]110896[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]110897[/ATTACH]

Hvor er de fine :forelsket:

Jeg kan se en fine rødde énn, ka’ jeg!!!
:pote: Brian, Red Delong :lol:

Lidt mere on topic… hvor er de fine.:hjerte:
Det der med manglende rød… Min skovkats opdrætter var mester i at lave tortier uden (ret meget rødt)… Askes søster havde fx ikke så meget som et eneste rødt hår (konstateret af hele fire dommere på udstilling :wink: ), mens hans ene halvsøster kun havde en svag rødlig stribe henover hoften, og en tydelig men meget lille rød plet under den ene trædepude :slight_smile:
Halvsøsteren blev brugt i avl og lavede en ualmindelig flot tortie pige med god fordeling af rødt i tabbypelsen (hvis altså man er til den slags)…

[QUOTE=Ann K;1293283]Jeg kan se en fine rødde énn, ka’ jeg!!!
:pote: Brian, Red Delong :lol:

Lidt mere on topic… hvor er de fine.:hjerte:
Det der med manglende rød… Min skovkats opdrætter var mester i at lave tortier uden (ret meget rødt)… Askes søster havde fx ikke så meget som et eneste rødt hår (konstateret af hele fire dommere på udstilling :wink: ), mens hans ene halvsøster kun havde en svag rødlig stribe henover hoften, og en tydelig men meget lille rød plet under den ene trædepude :slight_smile:
Halvsøsteren blev brugt i avl og lavede en ualmindelig flot tortie pige med god fordeling af rødt i tabbypelsen (hvis altså man er til den slags)…[/QUOTE]

Ja ja, den er god med ham Brian :tihi:

Mormis var selv 6 måneder inde hun viste det først rødt og pt har hun givet det videre til hendes killinger, pige nr 4 har kun en rød tå og det er første gang der i Diamond linje fødes en pige med så meget rødt som nr 5, heldigvis har alle 3 fædre været røde, så farverne på pigerne har givet sig selv tortie eller rød :wink:

Med Askes søster var det så “slemt” at Raymond Saetre forsigtigt spurgte om hans opdrætter nu var sikker på at faderen til kuldet :smiley:
Joh, det mente hun da at være… i hvert fald havde hun kun en hankat… en rød en :ok:

Det er først gået op for mig, at det er Diamond x Ushi!

Sikke nogle temperamenter, de må kunne give videre :hjerte:

Det er først gået op for mig, at det er Diamond x Ushi!

Sikke nogle temperamenter, de må kunne give videre :hjerte:

DK JeaTri´s De Young Red - KBL d(s) 24/22

DK JeaTri´s Idol’s Eye - KBL n/s) 09 22

DK JeaTri´s Agra - KBL n(s) 24

DK JeaTri´s Milennium Star - KBL f(s) 24/22

DK JeaTri´s Ocean Dream - KBL f 09 22

DK JeaTri´s Nassak - KBL ds 22

DK Jea tri´s Darya-ye Noor - KBL fs 09 23

[QUOTE=Jeanette;1293409]DK JeaTri´s De Young Red - KBL d(s) 24/22

[/QUOTE]

Altså… kan se at det kniber med stavningen… så vi tager det lige heeeelt langsomt…

R E D… D E L O N G…

:pote: Brian

Super navne :slight_smile:

[QUOTE=Jeanette;1293409]DK JeaTri´s De Young Red - KBL d(s) 24/22

DK JeaTri´s Idol’s Eye - KBL n/s) 09 22

DK JeaTri´s Agra - KBL n(s) 24

DK JeaTri´s Milennium Star - KBL f(s) 24/22

DK JeaTri´s Ocean Dream - KBL f 09 22

DK JeaTri´s Nassak - KBL ds 22

DK Jea tri´s Darya-ye Noor - KBL fs 09 23
[/QUOTE]

[QUOTE=Ann K;1293452][/CENTER]

Altså… kan se at det kniber med stavningen… så vi tager det lige heeeelt langsomt…

R E D… D E L O N G…

:pote: Brian

Super navne :)[/QUOTE]

Jeg beklager, men den passer ikke med bogstaverne :tihi:

Brian er vist ligeglad :smiley:

Genial måde at lave tema på :ok: