Mit julekort i år... GOD JUL allesammen!

Tak tak allesammen :slight_smile:

En lille opdatering til folk med en GOD internetforbindelse…

Jeg har siddet og fedtet lidt mere med den animation. jeg er ikke HELT tilfreds med legetøjet i sækken, men… den tog lidt over et døgn for computeren at tygge på, så det bli’r ikke anderledes L
Til gengæld er den i fuld kvalitet med radiosity og alting (noget som måske Ann ved hvad er og alle andre siger HUH?! til :wink: Men altså det er dét at lyset tilbagekastes fra en overflade. Så derfor er den lysere end den anden, og den har fået en hillem osv. MEN… det er så osse en .gif på lige iunder 10 mb… så… hvis den ta’r et øjeblik om at loade ;)… så er det derfor. Til gengæld blev den PÆN G

Og den er HER

[QUOTE=TrekkieGrrrl;751479]Jeg har hygget mig her i aften med at lave et lille 3D animeret julekort og den skal I da osse ha’ glæde af :wink:

Der er 2 udgaver. Hvis den “rigtige” ta’r evigheder om at loade (det er en ret stor gif - så lad den loade og køre en omgang så den ikke hakker) så er der en mindre udgave HER

Men den store er selvfølgelig pænest :wink:
[/QUOTE]

Rigtig god jul også til dig din dygtige pige :slight_smile: Hvor er den bare FLOT

Tak :smiley:

flot flot… hvor ville jeg ønske, at jeg havde evnerne til at lave sådan noget “aktivt billede”

mit julekort ser i år sådan ud