har ikke den bog plejer at
kigge på nettet og opdrætter sider
der er nogle gange opdrætter skriver om
deres oplevelser osv.
men bestiller da den bog med det samme .
Den er jo super at have uanset hvad hehe[/QUOTE]
Jeg er ikke opdrætter, og det er heller ikke sikkert jeg nogensinde bliver det, men Praktisk Katteopdræt af Pil Refstrup (det er hende der hedder HolyMoly herinde) er en fantastisk bog!
Jeg var til foredrag med hende i tirsdags om farvegenetik, og det var virkelig spændende! Jeg købte hendes bog der og er i fuld sving med den, så jeg synes bestemt du skal anskaffe dig den.
Håber du får en masse god lærdom ud af, Pil ved i den grad hvad hun snakker om, så når hun øser ud af guldkornene så slår man bare lyttebøfferne ud i størrelse XL og tager alle de notater man kan - ja det gør i hvert fald
[QUOTE=Juvena;1157588]Men en er det ikke hurtigt han mister interessen?
Hun så dem parre igår aftes og hun mener de også
gjorde det i løbet af dagen men da hun har været i haven
har hun self. Ikke set det men er overbevist om de havde været igang.
[/QUOTE]
Det er helt normalt - jeg har kun sjældent en han, der gider parre mere end et døgnstid. Så leverer de godt nok i den grad varen imens, men et døgn er helt normalt - og alt udover et døgn er såmænd spild af kræfter, hun er længe drægtig efter de første par parringer alligevel
VH
Susanne
[QUOTE=Susanne W;1157617]Det er helt normalt - jeg har kun sjældent en han, der gider parre mere end et døgnstid. Så leverer de godt nok i den grad varen imens, men et døgn er helt normalt - og alt udover et døgn er såmænd spild af kræfter, hun er længe drægtig efter de første par parringer alligevel
VH
Susanne[/QUOTE]
Jep, vi fik 5 fine killinger ud af det, da jeg havde en hunkat forbi Susanne’s Skofus - og min egen hankat gad sådan omkring 1½ døgn da han parrede min hunkat (en anden pige), derefter hyggede de bare og parrede ikke mere