Nora er ikke mere

Det gør mig ondt. :brist:

1 Synes om

:lys: :kram:

1 Synes om

Det gør mig ondt, Dorthe :troste: Var hun syg?

1 Synes om

:lys:

:kram:

1 Synes om

Nora havde skrantet sådan lidt ubestemmeligt i nogen tid: i nogle perioder havde hun det fint, i andre sov hun næsten hele tiden. Og hendes vægt gik også lidt op og ned. Det er ikke så længe siden at jeg tog hende til dyrlægen fordi jeg var bekymret, men da kunne han ikke finde noget galt. Her i den sidste uge eller to havde hun så diarré, som jeg ikke kunne få til at gå væk ved at give hende specialkost og mælkesyrebakterier, så jeg fik heldigvis en tid hos dyrlægen i går. Han kunne konstatere at hendes vejrtrækning var besværet, og at hendes hjerte slog alt for hurtigt, og en røntgenundersøgelse viste at hun havde væske i bughulen. Han mente ikke der var noget at gøre, og derfor valgte jeg at hun skulle lægges til at sove med det samme.
Det er muligt at jeg kunne have insisteret på at få taget diverse prøver - fx for at se om der var tale om våd FIP - men det mener jeg ikke at Nora ville være tjent med. Hun havde det ikke så godt den sidste tid, og det viste sig bl.a. ved at hun mente at de fire drenge var vildt dumme og farlige. Så min vurdering var at det var bedst at sige farvel i går :cry:

7 Synes om

Det lyder som den rigtige og stadig alt for svære beslutning :kram:

2 Synes om

:lys:
Det er svært at sige farvel. Også selvom det er den rigtige beslutning. :kram:

1 Synes om

:lys:

1 Synes om

Jeg mangler måske lige at fortælle at Nora også fik taget blodprøve, der intet viste, så problemer med lever eller nyrer må være udelukket. Og så er jeg virkelig taknemmelig for at dyrlægen tog sig tid til en grundig undersøgelse, selvom det betød at en anden patient kom til at vente lidt. Han skannede også for at være helt sikker - og det kom jeg ikke engang til at betale for. Ikke at det gør den store forskel, for selvfølgelig skulle han gøre hvad han kunne for at blive sikker i sin sag.

Men det er underligt at Nora ikke er her mere :cry:, så nu bor her kun fire frække drenge.

8 Synes om