November's tanker

Er lige kommet i tanke om at jeg da så en kattegal i går… Som helt overså mig selvom vi har snakket sammen før og vi nærmest var de eneste mennesker hos dyrlægen…

Åh nej, måske jeg er blevet gennemsigtig :S

[QUOTE=Lykke;986152]Er lige kommet i tanke om at jeg da så en kattegal i går… Som helt overså mig selvom vi har snakket sammen før og vi nærmest var de eneste mennesker hos dyrlægen…

Åh nej, måske jeg er blevet gennemsigtig :S[/QUOTE]
hehe jeg opdagede dig faktisk godt :høhø:
I lignede bare nogle der hellere ville skynde jer hjem :slight_smile:

[QUOTE=PiaB;986153]hehe jeg opdagede dig faktisk godt :høhø:
I lignede bare nogle der hellere ville skynde jer hjem :)[/QUOTE]

Heheh… Jeg tror udtrykket var mere ‘forvirret over dyrlægebesøg’… Præsterede fx at mene Nobel er en pige :dokdok:

Jeg må indrømme jeg først genkendte dig da du sagde noget… Men nu er jeg heller ikke så dygtig til at kigge rundt i lokaler :ups:

[QUOTE=Lykke;986158]Heheh… Jeg tror udtrykket var mere ‘forvirret over dyrlægebesøg’… Præsterede fx at mene Nobel er en pige :dokdok:

Jeg må indrømme jeg først genkendte dig da du sagde noget… Men nu er jeg heller ikke så dygtig til at kigge rundt i lokaler :ups:[/QUOTE]
hehe den der “dyrlæge forvirring” kender jeg godt :smiley:

Hehehe… Altid noget jeg ikke er den eneste :slight_smile:

Præsterede også at glemme mit tlf, vores postnummer, og hvilken farve nobel er…

Nu med mega kenwood køkkenmaskine. Så skal der bages alt muligt sjovt :slight_smile:

[QUOTE=ThildeL;986138].oO( :surrender: Hooold da op det her en hård omgang læsning!
Læser om hjertet og blodcirkulation, og jeg får det bare dårligt! Blod der pumpes rundt, hjertets dunk (som jeg pludselig selv kan mærke meget hårdt), tegninger af hjertekamre - min puls stiger og jeg bliver helt svedig i hænderne og det er som om jeg bliver følelsesløs i hænderne… :uha: )

Ved ikke om jeg skal grine eller græde! :tihi: Kunne MEGET bedre lide at læse om økologi![/QUOTE]
Jeg ville få kvalme, hvis jeg nærlæste og så billeder om fordøjelsessystemet - Alt det uhumske er inden i mig BVADRR!

Det underligste er at det ikke er billeder jeg kigger på - kun tegninger i bogen. :S Ser jeg billeder får jeg det også underligt.
Men ikke kvalme - bare som om jeg skal besvime :tihi:
Jeg klarede det igennem.

.oO(Hoold da op hvor er dagen blevet af. Jeg har vasket tøj, ordnet bakker, læst kemi, læst biologi, lavet kemirapport, lavet kemi hjemmeopgave… :surrender: Så kom der skisme speed på her. )

Nu må der gerne snart være søndag!

:tihi: gad vide hvor mange der har sådan wc kunne ikke lade være med at grine lidt med den her artikel for jeg ville heller ikke kunne lide at blive spulet

nå - nu vil jeg finde de sidste chips frem (Der er bare lige 1/5 pose tilbage) og et stort glas saftevand - det må være aftenens “snack” :slight_smile:

og så er det altså sengetid inden kl 22! overvejer næsten at gå i seng allerede nu :S

Hmmm… Aftenens tanke: gad vide hvad det mon koster at komme som gæst til en katteudstilling…

[QUOTE=PiaB;986326]nå - nu vil jeg finde de sidste chips frem (Der er bare lige 1/5 pose tilbage) og et stort glas saftevand - det må være aftenens “snack” :slight_smile:

og så er det altså sengetid inden kl 22! overvejer næsten at gå i seng allerede nu :S[/QUOTE]

Årh nu har jeg også bare herre meget lyst til chips! :savle:

Ca. 35 kr

Glinde - here we come :wehu:

Seriøst? Det er jo igenting! Troede det var oppe i 100kr eller mere…

Jeps :ok:

Nice :slight_smile: Så blir det jo slet ikke dyrt at jagte rundt for at forstyrre kattegale-mennesker live :wink:

.oO Har lige læst, at Fleetwood Mac samles til verdensturne igen næste år… ÅÅÅHH pleeeease kom til Danmark!!! :wehuu: Oo.

.oO Da de var i Danmark i 2009, var jeg desværre uden net og fjernsyn i et par måneder. Vidst derfor ikke før aftenen før, da jeg læste i avisen, at de skulle optræde. Øøøvv hvor var jeg bare ubeskriveligt ærgelig! Oo.

:bebe::bebe::bebe: Please please please… Kom omkring Danmark! :bebe::bebe::bebe:

Jeg mener nu altså at man skal sende 5 ind :slight_smile:
Er det din hovedklubs eller er det Felis Danica’s?

Og så et spørgsmål til andre herinde: Jeg har før spekuleret på om man kunne sende f.eks. ungdyrs resultater ind sammen med voksen resultater, til at gælde for en kat der er voksen. Det kan man ikke, vel? :slight_smile: