[QUOTE=TrekkieGrrrl;986502]Uff… FinnFrode er stået op… Det plejer at være et sikkert tegn på at jeg - igen - har været FOR længe oppe… GODNAT!
(ikke fordi der er noget galt med FF… men han står op på stygge tidspunkter ;))[/QUOTE]
. o O Snehvide kom til at vække mig en halv time for tidligt, men det er OK. Hende kan man ikke andet end tilgive alt…
[QUOTE=hmm;986324] gad vide hvor mange der har sådan wc kunne ikke lade være med at grine lidt med den her artikel for jeg ville heller ikke kunne lide at blive spulet
Tjah, bidet’et slog jo heller aldrig rigtigt igennem her i landet… Men denne indretning kræver ikke ekstra plads i badeværelset, så måske har det en bedre chance. Det er vist meget populært i Japan.
Udover at entreen ikke er så dyr, så er det dyrt at være gæst til katteudstilling Men du kan da komme med mig og Pia engang, så gør vi en tur ud af det
Det lyder som en mægtig god idé
Vi skal til Brædstrup i Januar - vi plejer at dele benzinen lige over (og er du nu medlem af JYRAK så kommer du jo gratis ind på deres udstillinger), og så hygger vi os fortrinligt med at køre sammen
[QUOTE=PiaB;986515]Det lyder som en mægtig god idé
Vi skal til Brædstrup i Januar - vi plejer at dele benzinen lige over (og er du nu medlem af JYRAK så kommer du jo gratis ind på deres udstillinger), og så hygger vi os fortrinligt med at køre sammen :D[/QUOTE]
DET kunne være hyggeligt! Der kommer jeg begge dage med Fellini
[QUOTE=PiaB;986515]Det lyder som en mægtig god idé
Vi skal til Brædstrup i Januar - vi plejer at dele benzinen lige over (og er du nu medlem af JYRAK så kommer du jo gratis ind på deres udstillinger), og så hygger vi os fortrinligt med at køre sammen :D[/QUOTE]
DET kunne være hyggeligt! Der kommer jeg begge dage med Fellini
.o0 Så skal man til jobsamtale, på et job man allerede har …jeg synes det er at holde de andre ansøgere for nar, når det allerede er besluttet at jobbet er mit. Det andet er bare spil for galleriet, men jeg lægger selv meget energi i jobsøgning, så jeg synes ikke at det er rimeligt at de skal spilde deres kræfter på den måde…lidt sært system, at man SKAL slå stillingen op, indkalde til samtaler osv, når nu beslutningen ER truffet…
Det er jo fordi det bestemt ikke er meningen, at beslutningen må være truffet på forhånd. Der kan jo godt tænkes at være ansøgere “ude i verden”, der er bedre egnet til jobbet end du er. Så det er som sådan ikke systemet, men din arbejdsplads, der er problemet.
Haha, ja det var jo nok mest jer, det gik ud over, for jeg er ikke sikker på, jeg fik det hele med, da jeg tørrede op. Der har sikkert stadig siddet lidt på en låge eller to :høhø:
Nu venter jeg bare på, at dyrlægen ringer og siger, at Surin intet har på lungerne, at blodprøven viser OK og at hendes knude ikke er forankret og nem at fjerne.