Nr.36 med ekstra ost tak!

Jeg har det… en AMO n :rock:

-LOL-LOL

Kunne da også vende den om og skrive OMA n - det er da fedt

Vi var ellers begyndt at kalde dem BIN n :høhø:

Orientaleren er da en STOR del af ham! Jeg har lige præcis sådan en sort fanden, der ævler løs hele tiden, hopper op til folk, der står op og som æder alt menneskemad, hvis man vender ryggen til (nogle gange også, når man ikke vender ryggen til). Og hvis der ikke er andet, så kan man da altid bare gå i skraldespanden… den i køkkenet eller naboernes udenfor, who cares?

Elegant er han i øvrigt heller ikke… han kunne godt være det, hvis han ikke var så hamrende ligeglad med, hvad han kommer til at pære på gulvet…

mvh. tina

[quote=taina;283504]Orientaleren er da en STOR del af ham! Jeg har lige præcis sådan en sort fanden, der ævler løs hele tiden, hopper op til folk, der står op og som æder alt menneskemad, hvis man vender ryggen til (nogle gange også, når man ikke vender ryggen til). Og hvis der ikke er andet, så kan man da altid bare gå i skraldespanden… den i køkkenet eller naboernes udenfor, who cares?

Elegant er han i øvrigt heller ikke… han kunne godt være det, hvis han ikke var så hamrende ligeglad med, hvad han kommer til at pære på gulvet…

mvh. tina[/quote]

:klapper::klapper::klapper: Æder af skraldespanden og vælter alt. Alligevel elsker vi de skøre kræ:wehuu:

Hvor sidder han pænt og venter på at får lidt :smiley:

Her i huset ville “man” tage selv … især fra gæster :tihi:

/Dorte
Også med en slags katte labrador nemlig somali

Hvor er han lækker, og så som han sidder der rigtig pænt og venter på sit stykke pizza :iloveyou:

Det der kunne være min Mister - han kan i den grad nedstirerer den, der har mad :uha: - og efter lidt tid, så tager han selv for sig af retterne, og man skal godt nok være hurtig for at forhindre ham i det. Det kan godt være en lidt stressende oplevelse at skulle spise med ham ved siden af, gad vide hvem der har glemt at lære ham bordskik :?

Flotte, flotte kat er han, ham Laban -love

Hehe… Arj altså. Kan godt være Julle påstår, at Laban snakker meget, men det gør han slet ikke… Det er kun fordi hun ikke har mødt Freja endnu… :ups:

Men hvor er han altså bare dejlig Janne… -love

[quote=Bølle-missen;283612]Hehe… Arj altså. Kan godt være Julle påstår, at Laban snakker meget, men det gør han slet ikke… Det er kun fordi hun ikke har mødt Freja endnu… :ups:

Men hvor er han altså bare dejlig Janne… -love[/quote]

Louise. Du er hermed inviteret på aftensmad:muhaha:. Du skal høre en koncert han kommer med når jeg laver mad:argh::klapper:

I dit næste liv skal du altså have en aby - helst en Fie … har aldrig haft en kat som hende.
I dag kastede hun og killingerne sig over en gang “indmadsmix” - helt uden tøven :thumbup:
Til dessert forsøgte de sig så med Lunas hjemmebagte småkager :tihi:

Sådan én har jeg også haft :slight_smile:

Mmmm… Pizza! :slight_smile:

/Mette

Hahaha Mette, sikke et godt billede :slight_smile:

Jeg synes altså også, at Laban ser MEGET velopdragen ud på det billede. Billy må ikke under nogen omstændigheder være på bordet, når der bliver spist, for så kan man da ikke have sin mad i fred. Det kan man heller ikke, når han sidder hos en på stolen eller på stolen ved siden af… Så her hedder det NED på gulvet :slight_smile:

mvh. tina

Uh hvor han minder mig om Trols… Trols stjæler dog selv hvis han kan få lov… :tihi: Både pizza, pommesfrites, is, kakao, vand… alt…

Herligt billede! :wehuu:

You gotta love a little junk (fastfood) in the trunk!

-LOL Laban skal vist på kursus hos Sethi

Sethi STJAL :what: en ½ pizza forleden… han sad og så stift på den, og da PP kiggede væk, så satte han tænderne i den og trak afsted med den -LOL

Og du tog selvfølgelig ingen billeder???

mvh. tina

[quote=taina;284007]Og du tog selvfølgelig ingen billeder???

mvh. tina[/quote]

nej desværre :cry: eventyret var for hurtigt ovre… jeg nåede ikke at få fat i kameraet :ked:

DET ærgede også mig!!!

:tihi: Pas på… Holder dig fast på det… Vil bare lige vente til I er flyttet i hus. Kan være Søren kan overtales til at tage med også, hvis det er… :høhø: