NU er det ganske vist

[quote=Ankicoon;509390]:frowning: “Desværre” var nummer 4 dødfødt…havde åben bug og var meget mindre end de andre 3 :brist:[/quote]Nååå hvor ærgeligt, men godt den så var dødfødt og ikke skulle ligge og lide, det ville nok have været endnu værre!:blegne:

Men alle gode gange tre, er hvad vi så satser på nu:)

Hvor dejligt for dig (og katten) at det nu er overstået, selvom jeg ikke er HELT sikker på du får din søvn alligevel.:tihi:

Hvor må det være fantastisk spændende at følge sin gravide kat:hjerte:

[quote=Cherry;509343]De kan udstilles i New Traits klassen, hvis de er registeret i TICA. Ellers som huskatte :slight_smile:

Held og lykke med resten af killingerne :kryds::hjerte:[/quote]

De kan også udstilles som det de er - Maine Coon, De kan få en bedømmelse, men ikke konkurrere med de andre coons.
Tror ski ikke det går af sætte dem som huskatte …:uha:

:):slight_smile: Tror at hun er færdig…hun ligger og snorksover med de 3 mislinger knappet på…tak for alle lykønskninger og krydsede fingre…
I er sq så skønne allesammen :thumbup:
Det ser ud til at være 2 sorte og en blåtabby (måske tortie ) og de har det strålende alle 3 :inlove:

TAK fordi I har fulgt med i den laaaaange ventetid :ups:

Jamen fornøjelsen er HELT på min side i hvertfald!!

Glæder mig til at følge dem…hvis du da giver os lov!

Håber i alle sammen får en god nats søvn, så i rigtigt kan nyde familieforøgelsen her i weekenden uden for meget grus i øjnene.

Tillykke med trekløveret :flag::flag::flag:

Tillykke med alle 3 :slight_smile: <3
Kan vidst sige med sikkerhed at vi venter spændt på billederne :slight_smile: (Og vi venter gerne en dag eller to ;I )

Så skete det endeligt :slight_smile:

Hjertelig med de 3 vidundere :flag::flag:

Knus Gitte

stort tillykke med alle 4. de tre i kassen og den fjerde på skyen.

:):slight_smile: Lige en lille opdatering her fra
Mor Yazmin er faldet til ro nu, hun har fundet ud af at de der små nogle faktisk er hendes :inlove:
Efter den sidste moderkage kom…kl 3.30 i nat…og skift af underlag ,faldt der ro over den lille familie,de 3 små knappede sig på, og hylede kun når de røg af.
Jeg er så glad for at alt gik vel. Her til morgen har Yaz spist,drukket og været på bakken og derefter skyndte hun sig ind i kassen da en af de små hylede på sin moar :hjertehop:
Skal se om jeg kan få et lille stemningsbillede lidt senere idag, samt kønsbestemme :savle:

Det lyder som om hun er en god Mor og har styr på det!!:hjerte:

Tillykke med de 3 mislinger, dejligt at det gik og stadig går god. :flag:

Kæmpestort tillykke med bebserne. Jeg glæder mig til billederne.
Sorte og blå…jeg tror lige jeg :besvimer:

Stort tillykke med Yazmins første kuld. :thumbup:

:flag::flag::flag:

:flag::flag::flag:
Tillykke med de små mislinger - skønt at hun endelig lod spændingen falde til jorden :thumbup:
:rip: lille pus

Ihhh tillykke med de fine babyer :slight_smile:

Tillykke med de tre små, nye misser. Jeg glæder mig til at se billeder af dem og mormis :hjertehop:

Stort tillykke med familieforøgelsen.
Og sikke da nogle store mislinger…

Stort tillykke med trekløveret - Flot klaret af missemor :slight_smile:

:wehuu::wehuu::wehuu:

Stort tillykke!!!

Tillykke med de 3 nye misser. Jeg glæder mig også til at se billeder :smiley: