. o O ( Decembers tanker )

De er så fine, men den der flamme :uha: :yikes: er helt bange

1 Synes om

Ja det var lige før underboen fik gulvvarme :see_no_evil: :grin:

Uha :blegne:

Men mener du ikke over boen?

Jo :grin:

1 Synes om

Jeg kom hjem en pakke, der var fint indpakket og med kort :heart: tusind tak @Beimis . Det bringer glæde herhjemme. Når veninden får brugt sin del af pakken, skal jeg nok sende billeder af resultatet

8 Synes om

Ja @Beimis er god til at skabe glæde rundt omkring sig, jeg modtog også en stor kasse med en masse pragtfulde ting i dag! Nyder stor glæde af hun altid tænker på andre. :hjerte: Tusind tak @Beimis :tak:

9 Synes om

Jeg smilede også meget da jeg modtog min bog.
Mine nørn har også kigget billeder og jeg elsker den

7 Synes om

Jeg har været ude og køre motorvej i mørket … mine skuldre sidder helt oppe om ørene nu :surrender:
Jeg kørte fra Maribo og der var regn … hvis der er noget værre, end at køre i mørke, er det at køre på våde veje i mørke #natblind
Hentede en pakke i Mogenstrup på vejen hjem :cool:

9 Synes om

Regn? Her er der kommet sne. Jeg troede, det var slut med det, men der er kommet et ordentligt tykt lag i løbet af natten. Godt, jeg ikke skal nogen steder i dag.

Men ellers er jeg enig. At køre i mørke er slemt nok, at køre i mørke, når det regner, er forfærdeligt. Ikke mindst når det regner på den her nymodens måde, hvor alle sluser er åbne.

5 Synes om

Jeg har lige været henne at smide Asani ud (han står og vræler ved døren, men vil absolut ingen steder, når jeg kommer og åbner. Så må han jo “hjælpes”. Og han har helt glemt, hvordan man kommer ud af kattelemmen) - og det sner stadig. SÅ HOLD DOG OP!

6 Synes om

Nu må det for min skyld blive lige så vildt noget vintervejr, det skulle have lyst til :slight_smile:
Endelig endelig får min bil vinterdæk på - så kan den lille Up jo køre nærmest overalt igen :smiley:

7 Synes om

Vi har også lige været udsat for det med Bring, de valgte også en der var 25 km væk på trods af flere pakkeshops Struer.

Det ser de åbenbart stort på, syntes det er hvert år efte black freiday og op til jul, vi oplever de sender pakkerne over 15 km væk.

2 Synes om

Ude godt men hjemmebedst :heart:

Det har været en herlig ferie, men det er nu også skønt at være hjemme igen. Og killingerne havde godt nok meget energi, de skule have brændt af da vi kom hjem. Det blev ikke mindre af at vi havde fet leveret en del pakker, mens vi var væk og de fin en mega stor papkasse at lege i.

9 Synes om

Det gør min også i eftermiddag - så I kan godt forvente at vinteren 2023/24 hermed er overstået… :sunglasses:

6 Synes om

Lyder godt :grinning:

3 Synes om

Hellere vinter nu end til april :see_no_evil:

5 Synes om

Kunne ikke være mere enig, der er skide surt med vinter i april.

Pt vil jeg hellere have sne end regn, det er så deprimerende med regn.

1 Synes om

Tak, det sætter jeg stor pris på. Desværre gælder den logik ikke for mig, for jeg HAR vinterdæk på. Men den gælder måske kun for dem, der er for sent ude? :slight_smile:

4 Synes om

Men det er nok ikke pakkeleverandøren, I skal blive sure på - men alle de mennesker, der bestiller pakker, som de ikke afhenter. Hvis der er fyldt, er der fyldt, og så må leverandøren jo køre et sted hen, hvor der ikke er fyldt - uafhængigt af hvor langt væk det er.

Jeg ved selvfølgelig ikke, om det er det, der er sket. Men det kunne jo tænkes, netop når det sker i forbindelse med Black Friday og jul.

3 Synes om

Jo det er så, i hvert fald i mit tilfælde, for allerede da de overtog pakken, fik jeg en meddelelse om at den ville blive afleveret i Mogenstrup … så det var en bevidst handling fra PestNord :venter:

1 Synes om