. o O Februar katte 2026. O o

For 9 dage siden viste jeg et billede af min fars gamle burmeser på 21½ år, Celine

Skæbnen ville, at Celine fra fredag til lørdag blev sløj og stoppede med at spise. Min far er meget dårligt gående efter en blodprop sidste år, så jeg kørte hende til vagtdyrlægen og havde min far med på telefon. Hun havde meget høje infektionstal, var dehydreret og havde påvirkede nyretal. Hun blev indlagt til behandling med væske og antibiotika. Hun begyndte at spise lidt igen i går, men der var kun en lille bedring til i dag, uden at der var fundet en egtl. forklaring på hendes fortsat dårlige tal. Men der var noget unormalt og ømt ved bughulen, som de gerne ville undersøge nærmere. Min far valgte dog, efter svære overvejelser, at hun ikke skulle igennem mere. Min bror kørte ham ud på dyrehospitalet, hvor han i eftermiddag tog en værdig afsked med sin Celine og trofaste ven igennem mere end 20 år :ked:

Jeg fandt lidt billeder på min gamle harddisk af Celine fra dengang min far lige havde fået hende i december 2004 :lovelove: Hvil i fred smukke pige :love: :lys: Ingen kunne have forventet mere af dig. Du vil blive inderligt savnet :hjerte:

27 Synes om