. o O februar tanker 24

Tak det var mig :heart:

Skal lige have set på det

1 Synes om

De mest populære kattenavne iflg. Agria: :slight_smile:

10 Synes om

Jeg er en lille bitte smule træt af min “killing” i dag. Jeg fik i går foræret et strikket halstørklæde. Jeg lagde det i kassen med mine andre halstørklæder. Han har hevet det op og bidt 5 store huller i det. Det kan slet ikke repareres og ligner en las twist. Æv!

Men nu ved jeg da, at sådan noget merino uld skal lægges ind i et lukket skab

7 Synes om

Kan godt forstå du er lige lidt træt af din killing i dag
Selv om det er selv for skyldt så :kram:

1 Synes om

Så er der igen oversvømmelse i haven. Men hvordan kan det også næsten være anderledes, når det halve af Fyn (sådan cirka) står under vand.

4 Synes om

Så er der svar, @MorTilKatja: Mønter med kong Frederik 10. fra omkring årsskiftet | Nyheder | DR :wink:

6 Synes om

Vi havde det også i mit barndomshjem, og var det ikke fordi jeg synes 100 kr. er mange penge for noget jeg sikkert ikke ville få brugt, ville jeg selv købe det. For det er total barndomsminde på den gode måde. :smil:

3 Synes om

Spændende :smiley: Jeg håber de der tronskifte nogen er 20’ere eller 10’ere og ikke kun den der dyre der har været i reklamerne :smiley:

2 Synes om

Er jeg den eneste der får stress af Instagram-stories? :joy:
Især dem med tekst! Jeg kan jo slet ikke når at få det hele med, og må trykke tilbage flere gange.
Argh, magter det ikke … men er jo alligevel nysgerrig. :see_no_evil::joy:

Jeg må tit pause hvis jeg “kun” læser (ser uden lyd på)

1 Synes om

Du skal bare trykke fingeren på skærmen når der er meget tekst, så pauser “story’en”, når du flytter fingeren så kører den videre

4 Synes om

Åååh, hahah! Man lærer noget nyt hver dag!
Havde ikke lige luret at man kunne pause dem. :joy::joy:

4 Synes om

Måske ikke stress, men når der skal presses megen tekst ind, så bliver skriften bittesmå og så er jeg nødt til at bruge briller, for at kunne læse den … :olding:

3 Synes om

:huh: :gruble: Hmmm

Jeg vil nok overveje så i stedet om de med meget tekst, er skjult reklame i stedet for, fra Louis Nielsen

6 Synes om

Jeg var lige ved at drukne min bil på vej hjem i aftes :scream:

Til og fra motorvejen kører jeg stort set altid ad en vej, der har marker på begge sider og ét sted samler der sig ofte vand, hvis det regner meget. Det plejer dog ikke at være anderledes, end at man bare skal trykke speederen i bund og så igennem.

Det gik fint i går morges, så da jeg kom til den fra den anden side på vej hjem, trykkede jeg speederen i bund og kørte ind i den - uden at tænke over, at den jo nok var blevet lidt større i løbet af dagen… Da jeg var ca. 2/3 inde var bilen nyvasket og jeg kunne ikke se ud af forruden pga. vand, så jeg satte helt automatisk farten ned. Heldigvis er jeg jo en stædig rad, så jeg gearede ned og fik den igennem i første og andet gear.

Muuuuligvis skal jeg køre en anden vej i morgen (arbejder hjemme i dag), så det ikke går helt galt :wink:

14 Synes om

Den er der nogle stykker som har prøvet de sidste par dage - og nogle når ikke igennem :see_no_evil:
Synes det kommet flere og flere historier om “druknede” biler, der simpelthen ikke kommer igennem vandmasserne.

Så det er nok en god ide at køre en anden vej de næste dage, hvor der skal komme mere nedbør :see_no_evil:

4 Synes om

Ja, jeg har godt set en del biler svømme rundt, men jeg har kørt den vej så mange gange gennem snart 20 år, at jeg - måske lidt naivt - troede, jeg havde styr på den :slight_smile:

5 Synes om

Vi har en vej, der dræbte to bilers undervogn sidst der var oversvømmelse. Bilisterne nævnte at det føltes som at køre direkte ind i en mur.

3 Synes om

Ja, det var ret voldsomt og jeg nåede også at tænke, at det vist ikke var min smarteste beslutning i denne uge :smiley:

6 Synes om

Jeg har fået en masse fra hånden her til formiddag. :muscle:
Nu er jeg så lidt semi-flad, og ved ikke rigtig hvad jeg skal stille op med eftermiddagen. :woman_shrugging:

2 Synes om