. o O Tanker i marts

Hold dog op, hvor er det godt lavet :star_struck:, sikke en kreativitet, tak for du fandt det frem billeder og historien bag :blush: tak :tak: @Lykke
Og tak :tak: @Enki for og for at få @Lykke til det

Med venlig hilsen

2 Synes om

Tak og det var godt med et gensyn. Stadigvæk vild med det. :thumbup:

Først et link til digitaliseringsstyrelsen, der ikke er sikkert (ironisk eller hvad?), og nu er statens arkiver online nede. Tilfældigt?

1 Synes om

Øh hvad?

Problemer med nettet på statens sider. Og det er ikke tilfældigt, åbenbart. Noget med en fejl i noget el, dog - ikke hackere denne gang.

1 Synes om

Sidste chance for at vise dine forårsblomster (i den tråd), inden midnat i aften. :smil:

2 Synes om

Mig og Julius er blevet enige om at gå hvert til sit :slight_smile:

Vi er efter 16,5 år vokset fra hinanden og var efterhånden ikke rigtig sammen som kærester.

Vi er stadig venner og regner med at fortsætte med det samme samarbejde omkring Katja

10 Synes om

@MorTilKatja selv om det er trist, lyder det samtidig sådan, det er det rigtige i gør. Og har fundet ud af. Også med og være forældre for Katja.

:kram:

3 Synes om

altså…normalt er jeg ikke til smykker med katte, men den er da fin den her :hjerte:

Det er fra IG, link til profilen

19 Synes om

:kram:
Thomas og jeg skal også skilles, når huset er blevet solgt. Det er så rart når det kan gøres i venskabelighed.
Men det er stadig en æra der slutter, så derfor en krammer til dig. <3

2 Synes om

Ja den er sørme fin!

Sikke mange morgenduelige danskere, der findes. Kl. er 7.14, og der er allerede næsten 150.000 mennesker i kø på skat.dk! Ventetid - over en time.

5 Synes om

:laughing: Nok den lørdag morgen, folk er tidligst oppe, er den lørdag de kan tjekke skat på

Med venlig hilsen

3 Synes om

Den var vokset til lige knap 221000 da jeg satte mig i kø

3 Synes om

Just out of curiosity - hvorfor ikke bare vente, til hypet har lagt sig lidt; tallene er vel de de samme til den tid…? :thinking: :sunglasses:

6 Synes om

Nu er jeg i kø. Lige nu er der 288000 foran mig😊

1 Synes om

Du svarer vel næsten selv på det… “just out of curiosity” :hoho: Og nogen er bedre til at styre deres nysgerrighed end andre :smil:

5 Synes om

What she says! :hoho:

Nej, jeg plejer jo netop at vente til lørdag morgen, fordi der normalt ikke er særligt mange på. Synes jeg. Jeg var ikke en af dem, der sad og ventede i kø i går, før de overhovedet havde åbnet :slight_smile:

1 Synes om

Jeg var tæt på at komme igennem lige før og nåede ikke at skrive følgende:

Jeg har så stor respekt for, hvordan SKAT har formået at gøre årsopgørelsen til en kæmpe online begivenhed, hvor folk synes, det er så spændende at få lov til at få et sneakpreview, at de ikke bare accepterer at sidde og vente i timevis med hundredetusindvis af personer foran sig i køen, men ligefrem synes, det er lidt af en oplevelse.

Hvis de bare ventede til mandag, hvor årsopgørelsen SKAL være klar, og det samme skete, ville folk blive sure over ventetiden. Det er fuldstændig genialt, det de har gjort. Og selv om det har været sådan i mange år nu, så holder det stadig.

Og jeg kom endelig igennem og skal have seks et halvt tusind tilbage. Så skal der shoppes! :hoho:

12 Synes om

Vi har problemer med hjemmesiden allerede fredag morgen :see_no_evil: Selvom der aldrig er åbnet for årsopgørelsen så tidligt.

3 Synes om