..og navnet blev (barnedåbsbilleder)

Tillykke med dåben. Og navnet, det er som taget ud af Nana-serien fra tv (hvor veninden hedder Beate) :smiley:

Tak igen :slight_smile:

Navnet Nanna er der en særlig grund til. Hun er opkaldt efter min mormor (som jo så hed Nanna). Hun var en fantastisk kvinde, og selvom det er 25 år siden hun døde, kan jeg stadig sidde og savne hende. Jeg har altid vidst, at hvis jeg nogensinde fik en datter, skulle hun hedde Nanna.

Navnet Beate er et navn, Henning valgte. Han er pjattet med navnet, og så blev vi enige om, at vi hver valgte et navn til tøsebarnet :slight_smile: Nu fik jeg det vist til at lyde som om jeg ikke bryder mig om navnet Beate, men det er ikke korrekt. Jeg kan selv rigtig godt lide navnet Beate, men havde ikke lige umiddelbart skænket det en tanke, da han nævnte det.

Tillykke med hende og hendes dåb :slight_smile:

Stort tillykke til lille Nanna med navnet :slight_smile: Håber I alle havde en dejlig dag :slight_smile:

:slight_smile: Jeg er vild med Beate :slight_smile: det er sådan et sødt navn og ikke meget brugt (tror jeg) I min nærmeste familie har jeg en Nanna :slight_smile:

Tillykke til Nanna Beate med hende navn :slight_smile:

Tillykke med det fine navn.
Min ene datter hedder også Nana, bare kun med et n :slight_smile:

Tillykke med prinsessen og det fine navn :slight_smile:
Hvor er hun dog yndig i hendes smukke kjole

Vældig fint navn (men det har jeg jo allerede sagt) og WOW den dåbskjole er FLOT!

Nu er jeg lige ved at fortryde at mine ikke blev døbt L

[QUOTE=TrekkieGrrrl;947656]

Nu er jeg lige ved at fortryde at mine ikke blev døbt L[/QUOTE]

Det er vel ikke for sendt endnu … :muhaha:

Endnu engang stort tillykke med prinsessens fine navn :hjerte: Hvor ser hun skøn ud i familie-kjolen :slight_smile:

[QUOTE=Anne Korsbakke;947206]Tak skal i ha’ alle sammen :slight_smile:

Tjaa måske. Kjolen er en familie kjole, som min mor lavede af sin brudekjole. Den blev første gang taget i brug ved min lillebror i 1990 og er[B] siden blevet brugt 4/B gange - 5 med Nanna.[/QUOTE]

den er brugt 6 gange nu sweetie.
Benjamin
Sebastian
Mathias
Nicolaj
Natcha
og nu Nanna

Og hun ER bare såååå dejlig :hjerte:

[QUOTE=Annette O;948698]den er brugt 6 gange nu sweetie.
Benjamin
Sebastian
Mathias
Nicolaj
Natcha
og nu Nanna

Og hun ER bare såååå dejlig :hjerte:[/QUOTE]

Ja det skriver jeg også… Først til Benjamin og siden 4 andre - 5 med Nanna

det er jo alle dejlige børn… Så det er en dejlig baggrund kjolen har og Nanna bliver jo nemt lige så dejligt som dem der tidligere har haft kjolen på

Men jeg elsker jo bare min lille fadder barn, så jeg er jo nok i forvejen lidt :love2::smelter::hjertekat::lovelove::fantatisk::iloveyou:

Annette vi kommer altså til at forkæle hende voldsomt… Men Nanna er jo også bare så dygtig, at vi ikke kan andet… (jeg glæder mig allerede til at se hende igen…)e

Ja undskyld.

[QUOTE=line_refsgaard;948724]det er jo alle dejlige børn… Så det er en dejlig baggrund kjolen har og Nanna bliver jo nemt lige så dejligt som dem der tidligere har haft kjolen på

Men jeg elsker jo bare min lille fadder barn, så jeg er jo nok i forvejen lidt :love2::smelter::hjertekat::lovelove::fantatisk::iloveyou:

Annette vi kommer altså til at forkæle hende voldsomt… Men Nanna er jo også bare så dygtig, at vi ikke kan andet… (jeg glæder mig allerede til at se hende igen…)e[/QUOTE]

Det tror jeg på :slight_smile: