Oktobers katte

Masso smuttede mellem benene på mig, da jeg skulle lægge noget på plads på kontoret - det er vist ikke en overdrivelse at sige han er glad for den stol :hjerte:

15 Synes om

Tidligere i dag skrev en veninde at jeg måtte finde en plads under en kat.
Nu skete det

12 Synes om

Det er så hyggeligt når den lokale berømthed en sjælden gang er helt vildt kælen…øj, vi kommer til at savne Prikke når vi flytter :frowning_face:

12 Synes om

Killingerne er nu snart 5 uger og deres mor, som er husets absolut mest asociale kat, mener ikke de skal være isoleret på badeværelset. De har nu boet i soveværelset i tre dage, er begyndt at spise lidt selv og har også brugt bakken et par gange, men jeg tror nu stadig, de flytter i indhegning i stuen i en uges tid - bare for en sikkerheds skyld. De er jo også lidt farlige, sådan nogle killinger :joy:

19 Synes om

Mille var meget tilfreds efter vi havde gjort klar til en stor portion mørbradgryde fordi hun fik lov spise en god del af det der blev skåret fra og hun gik til den :tihi:

Masso delte ikke Milles begejstring :joy:

17 Synes om

Stakkels stakkels lille Stine

13 Synes om

Og ikke mindst stakkels dig - hvis du er bare tilnærmelsesvis lige så bekymret, som jeg er når Manse skal afsted… :worried: :see_no_evil: :crossed_fingers:

4 Synes om

Det tror jeg godt, at du kan regne med. Og det er ikke blevet mindre med tiden - og slet ikke nu hvor Stine har fået konstateret PKD/Dårlige nyrer.

Mister synes også,a t det er noget mærkeligt noget, sådan at være alene. Han sidder bare og holder øje med dørene…

10 Synes om

Ja selv når vi hjælper de kære små giver det stor bekymring :kram:

3 Synes om

Godnat og sov godt :grinning:

16 Synes om

Tak og i lige måde Nalle :blush:

2 Synes om

Patienten tester mit nye, hæklede tæppe. Her ligger det 4dobbelt, så det er pænt stort…

20 Synes om

Når han sidder der på bordet ved siden af og kigger på mig, så ved jeg godt, det er, fordi der er noget, han vil have, som regel mad. Lige nu ved jeg ikke, hvad det er, for han HAR fået mad.

Men smuk er han :heart:

21 Synes om

Han vil da bare have kærlighed… :hjerte: :slight_smile:

6 Synes om

En lille charmetrold filmer med kameraet :hjerte: :hjerte:

21 Synes om

:hjertehop:

Ja, han er helt utrolig smuk - men han er jo også en vildtfavet aby og så bliver man altså ikke smukkere :hjerte:

6 Synes om

Det bedste er at få nusset hovedet

19 Synes om

Vi har fået ny kat a vores nabo :star_struck:

af

14 Synes om

Den er søøøøøød

5 Synes om