Online fødsel

TILLYKKE med de sidstankomne osse :wehu: Glæder mig til at følge dem de næste mange uger og - ikke mindst - se bunker og bunker af billeder :wehuu: :venter:

Tillykke med de 5 små “mus”
Dyygtig missepige.
Brita, som ikke syntes det er ulækkrt de spiser moderkagerne, men som dog fjerner den efter moderen har spist 4-5

…engang havde jeg glemt at rykke den ud i toilettet og da gemalen kom hjem og kiggede derned, måbede han en del…da jeg fortalte tingenes rette sammenhæng, trak han ud :tihi: og var rolig igen

Ihhhh så kom der en til efter min sengetid… jeg sagde det jo til dig :smiley:

Hjerteligt tillykke med familieforøgelsen, glæder mig til at komme og gramse på dem når de er ældre :smiley:

Tillykke med de fantastiske fem :thumbup:

Puha, en gammel moderkage i toilettet, det havde jeg nok også studset over ha ha.
Ja, der kom da to efter du var gået i seng annette, du gik i pausen mellem tre og fire, hun holdt lige pause, det havde hun nok brug for.

Hun er bare så stolt så stolt af de små, de er en fryd at se.
Havde rengøringshjælp i dag, hun fik en knurren og et hvæs med på vejen da hun kom tæt på, godt hun passer på dem i forbindelse med fremmede.

Billeder af skønhederne

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH !!!

Ja de er jo dejlige og bedårende.
Og hold op hvor de spiser hele tiden, det er jo helt fantastisk

Åååhhh hvor er de dejlige

STORT TILLYKKE med “De 5” (tema til navn måske???)

Tillykke med alle de friske bamser, det lyder da virkelig som om, de har helt styr på, hvad de skal :slight_smile:
Er de alle med hvid?

Ja :tihi:

Tillykke med femmislingerne og den smukke mormisling :slight_smile:

Nøøøøiiiijsh… Sikke nogle skønne små! :wehuu::inlove::hjerte:

Åh hvoe er de søde, stort tillykke med dem.
Hilsen Lisbeth

Åh tillykke med alle fem plus en glad mormis:-)

Ej hvor er de søde.

Sikke fine bitte små nogen. :slight_smile:

Tillykke med dem allesammen…

Tak for billeder. Man kan godt se at hun er en vagtsom mor -love dejlige små skønne tingester

Tillykke med de fem små dejligheder :inlove: :inlove: :inlove:

[QUOTE=Christina B;180433]Tillykke med alle de friske bamser, det lyder da virkelig som om, de har helt styr på, hvad de skal :slight_smile:
Er de alle med hvid?

Ja :tihi:[/QUOTE]

Jeg har faktisk lidt svært ved at se hvem der er med hvidt, eller om det er tortie poter. Jeg prøver lige nu ikke og pille så meget ved dem, hun er ikke så vild med at jeg tager dem for meget op, og de spiser alle og ser fine pæreformet ud.

Hvem ville du skyde på var med hvidt…??

-love stort tillykke med de smukke coon-bamser -love
:wehuu:hvor er de bare smukke og ret så dejlige:wehuu:

Nååh :besvimer::besvimer::besvimer::besvimer::besvimer: hvor ER de fine.
Jeg kan slet ikke klare det…er SÅ skruk :ups:
JÆ VE HA’ MISLINGER :græde: